رونمایی از منوی نو غذا در هواپیمایی لوفتهانزا

به گزارش مجله کامپیوتر، به گفته لوفتهانزا، منوهای تازه غذای این شرکت هواپیمایی از ماه مه 2018 در دسترس مشتری ها قرار خواهند گرفت.

رونمایی از منوی نو غذا در هواپیمایی لوفتهانزا

می توان پروازهای طولانی مدت را یک فرصت عالی برای استراحت قبل از سفر تلقی کرد. فیلمی که می خواهید در زمان پرواز تماشا کنید را انتخاب کنید، یک بالش زیر گردن خودتان بگذارید و حالا دیگر همه چیز آماده است تا کمی آرامش را تجربه کنید. ولی، وقتی که نوبت سرو غذا می رسد، از تماشا غذاهای غیر خوشمزه و ظرف هایی که جذابیت لازم را برای تاثیرگذاری ندارند، توی ذوق تان می خورد. به تازگی لوفتهانزا، با هدف خشنودسازی مشتریان و لذت بردن آن ها از صرف یک غذای خوب در ارتفاع 11,000 متری از سطح زمین، از منوی غذایی نو این شرکت هواپیمایی رونمایی کرد.

به خاطر این منوی نو که در همین تابستان و در کلاس معمولی و مالی لوفتهانزا رونمایی خواهد شد، مسافران می توانند در ازای پرداخت هزینه اضافی از میان هفت منوی نو و منتخب در مسافت های طولانی یکی را انتخاب نمایند. مسافران می توانند منوی ویژه را انتخاب نمایند که شامل استیک کبابی، تنقلات باواریا، پاستای مدیترانه ای با میگو و یک جعبه بنتو به همراه مجموعه ای از سوشی های کلاسیک ژاپنی است. مسافرانی که به سلامت خود اهمیت می دهند هم می توانند منوی آسیایی را به همراه کوینولا (نوعی گیاه با دانه های خوراکی) سفارش بدهند که در ظرف های در ظروف چینی سرو می گردد.

منوهای چند بخشی را تقریبا در همه پروازهای بین قاره ای لوفتهانزا از مبدا فرانکفورت و مونیخ و به جای وعده های غذایی معمولی می توان سفارش داد. هزینه هر وعده غذایی بین 19 یورو (23 دلار) و 33 یورو (40 دلار) است و می تواند آن ها را به وسیله وب سایت هواپیمایی و تا 24 ساعت قبل از پرواز رزرو کرد. غذاهای ویژه A la carte dining جایگزین غذاها و نوشیدنی های فعلی در کلاس مالی و معمولی نمی شوند، بلکه در صورت درخواست هر مسافر تهیه خواهند شد.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات لوفتهانزا را می توان در وب سایت رسمی آن شرکت مطالعه کرد.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "رونمایی از منوی نو غذا در هواپیمایی لوفتهانزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از منوی نو غذا در هواپیمایی لوفتهانزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید