زیباترین جزایر دنیا ، زلال ترین آب ها و زیباترین جزایر

به گزارش مجله کامپیوتر، انتخاب شهرهای بندری و سواحل زیبا می تواند جزو محبوب ترین مقاصدی به شمار بیاید که توریست ها و گردشگران در فصل های خوش آبُ هوا انتخاب می کنند. اما به طور حتم هستند ساحل هایی که بکر مانده اند و همچنان طبیعت آرام لطیف و زیبای خود را حفظ کرده اند. در این پست به بکرترین سواحل دنیا سرکی می کشیم. در ادامه با معرفی زیباترین سواحل دنیا و زیباترین جزایر دنیا با ما همراه باشید.

زیباترین جزایر دنیا ، زلال ترین آب ها و زیباترین جزایر

معرفی زیباترین سواحل جهان : The Exumas باهاما شمال کوبا

این مجمع الجزایر فوق العاده دیدنی که شامل 365 جزیره کوچک و دیدنی می شوند در شمال کوبا و قسمت شرقی کالیفرنیا واقع شده . آب زلال و شفافیت دریا از ویژگی های منحصر به فرد این منطقه است . چشم انداز ها زیبا و دیدنی منطقه و همچنین آب زلال دریا در این ناحیه موجب شده که این مجمع الجزایر شگفت انگیز مقصد بسیاری از طرفداران شنا و طبیعت گردان از سراسر جهان باشد.

معرفی زیباترین سواحل جهان : جزایر کوک

این مجمع الجزایر تقریبا نا شناخته متشکل از 120 جزیره کوچک و بزرگ است که مابین هاوایی و نیوزلند واقع شده اند. نحوه قرار گیری این جزایر و همچنین طبیعت بکر و ناب منطقه موجب پدید آمدن جذابیت های بصری منحصر به فردی در منطقه شده است. تمرکز جمعیتی پائین و همچنین عدم استقبال تورهای مسافرتی از منطقه موجب شده که این منطقه کمترین آسیب را از آلودگی های محیطی ببیند و همچنان با دریایی آرام ،آبی و زلال و طبیعتی بکر به عنوان زیباترین منطقه ها بکر جهان شناخته شود . خانه های ساحلی محلی منطقه و سواحل آرام کوک می توانند بهترین مقصد برای تور نوروز شما به شمار بیایند. بنابراین وقت را از دست ندهید به یکی از آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تورهای مسافرتی کوک مراجعه کرده و این مجمع الجزایر زیبا و بکر را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کنید.

زیباترین جزایر جهان : معرفی زیباترین سواحل جهان : مالدیو

این جزیره رویایی در جنوب غربی هند واقع شده و از طریق آب های اقیانوس هند احاطه گشته است.سواحل آرام و زیبا و پوشیده شده از ماسه های سفید، آب زلاب و شفاف و همچنین سکوت مطلق این ناحیه را به عنوان مقصد بسیاری از تورهای مسافرتی تراز اول بدل کرده است . آب گرم و شفاف ناحیه این امکان را در اختیار گردشگران قرار می دهد که تجربه ای باور نکردنی از شنا در اقیانوس هند را در سفرنامه خود ثبت کنند. تفریحات دریایی ، رستوران های تراز اول ، و هتل های عالی منطقه تعطیلاتی باور نکردنی را به گردشگران تور مسافرتی ارائه می دهند.

زیباترین جزایر جهان : معرفی زیباترین سواحل جهان : Cala Macarelleta مینورکا اسپانیا

ممکن است که مینورکا به عنوان کوچک ترین جزیره در این منطقه شناخته شود اما طبیعت بکر و منحصر به فرد ،آن را به عنوان معروف ترین جزیره بین آژانس های مسافرتی و گردشگر های محلی و بین المللی بدل کرده است. شما در این منطقه با شفاف ترین و زلال ترین آب اقیانوس روبرو خواهید شد و از آرام ترین سواحل موجود در جهان کمال لذت را خواهید برد . پوشش جنگلی منطقه ،سواحل آرام و منحصر به فرد و آب کریستال گونه این ناحیه تمام آن چیزی است که گردشگر ها را به سمت خود جذب می کند.

زیباترین جزایر جهان : معرفی زیباترین سواحل جهان : Koh Lanta تایلند

اگر در پی تلفیقی از آرامش و ماجراجویی هستید می بایست این منطقه را به عنوان مقصد سفر تورهای نوروزی خود انتخاب کنید . این منطقه که در دریای آندامان واقع شده می تواند مقصدی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه قیمت برای گذراندن تعطیلات نوروزی شما محسوب شود. این منطقه با بهره مندی به شفاف ترین و زلال ترین دریا و همچنین آرام ترین سواحل از جانب گردشگر ها و تورهای مسافرتی بین المللی مورد توجه قرار گرفته است. ارائه لیست کاملی از ورزش های ساحلی و دریایی ، ماهیگیری، رستوران های دریایی فوق العاده لیستی از بهترین تفریحات ساحلی را به گردشگران تورهای مسافرتی عرضه می کند.

منبع: همگردی

به "زیباترین جزایر دنیا ، زلال ترین آب ها و زیباترین جزایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جزایر دنیا ، زلال ترین آب ها و زیباترین جزایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید