سخنگوی وزارت خارجه: برایان هوک بیماری ایران آزاری دارد

به گزارش مجله کامپیوتر، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتقاد شدید از برایان هوک مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت امور خارجه آمریکا به دلیل اظهارات اخیر وی علیه تهران، وی را فردی مبتلا به بیماری مزمن ایران آزاری توصیف کرد.

سخنگوی وزارت خارجه: برایان هوک بیماری ایران آزاری دارد

به گزارش گروه بین الملل مجله کامپیوتر، بهرام قاسمی روز پنج شنبه به اظهارات برایان هوک مبنی بر اینکه آمریکا دیگر اجازه معافیت از تحریم های علیه ایران را نخواهد داد، واکنش نشان داد.

وی گفت: برایان هوک فردی است که به شدت مبتلا به بیماری مزمن ایران آزاری است و یکبار دیگر در سخنانی سخیف، که نشانگر عدم درک درست او از شرایط دنیای و موقعیت ناپایدار، متزلزل و تنزل یافته آمریکا در سطح دنیا است، چون همواره از سر نابخردی حرف زده و با تکرار احساسات کینه توزانه خود نسبت به مردم ایران، از کوشش دولت متبوع خود در استمرار و افزایش فشار های تحریمی علیه ملت بزرگ ایران سخن گفته است.

قاسمی اضافه نمود: برایان هوک باید بداند که در دنیا امروز ایالات متحده آمریکا دیگر نمی تواند به تمامی خواسته های شوم و ضدبشری خود برسد و زمان دیکته کردن امیال خودخواهانه این کشور بر دیگر کشورها سپری شده است؛ این مقام آمریکایی باید به بسیاری از تحولات بین المللی و آنچه امروز در عرصه دنیا می گذرد نگاهی داشته باشد تا به روشنی دریابد که تحولات منطقه و دنیا در سمت و سویی نیست که ایشان و حاکمان امروز کاخ سفید آرزوی آن را دارند. آقای هوک و دولت آمریکا با این نوع رفتارها و گفتارهای خود قطعا باید منتظر محکمه ای به وسعت دنیا در مقابل نگاه تمامی انسان های آزادی خواه و وجدان های منصف برای پاسخ گویی به جنایات ضدبشری خود و تمامی اقدامات کینه ورزانه و خساراتی که به ملت رشید ایران وارد نموده اند، باشند.

هوک که مشاور ارشد مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا است، اخیرا در مصاحبه ای اعلام نمود که واشنگتن معافیت های تحریمی ایران را برای هیچ کشوی تمدید نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سخنگوی وزارت خارجه: برایان هوک بیماری ایران آزاری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت خارجه: برایان هوک بیماری ایران آزاری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید