سرپرست نساجی: بازی با آلومینیوم در ساری برگزار می گردد، از اشتباهات داوری ضرر کردیم اما اعتراض نکردیم

به گزارش مجله کامپیوتر، سرپرست تیم فوتبال نساجی تاکید نمود که شاگردان ساکت الهامی در بازی های گذشته از اشتباهات داوری متضرر شده اند ولی به این موضوع هیچ اعتراضی نکرده اند.

سرپرست نساجی: بازی با آلومینیوم در ساری برگزار می گردد، از اشتباهات داوری ضرر کردیم اما اعتراض نکردیم

امیر سلطانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله کامپیوتر در مورد بازی نساجی مقابل فولاد گفت: ابتدا باید از میهمان نوازی اهوازی ها و باشگاه فولاد تشکر کنم. هر دو تیم نساجی و فولاد یک بازی جاندار را به نمایش گذاشتند. بعد از به ثمر رساندن گل مساوی، موقعیت داشتیم و می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. فولاد هم در دقایق پایانی بازی روی دروازه ما فشار می آورد که به خوبی توانستیم مقابل حملات شاگردان نکونام از دروازه مان حفاظت کنیم.

وی ادامه داد: شرایط نساجی از همه لحاظ خوب است. مالک و مدیران باشگاه به خوبی تمام خواسته های کادرفنی را فراهم نموده اند و ساکت الهامی و دستیارانش هم تیم را به لحاظ فنی به شرایط بسیار خوبی رسانده اند. نساجی فوتبال مالکانه ای انجام می دهد و گواه این حرف من بازی های خوبی است که مقابل مدعیان لیگ به نمایش گذاشتیم.

سرپرست نساجی مطرح نمود: من به تیم داوری بازی با فولاد تبریک می گویم، کادر داوری خیلی باتجربه قضاوت کرد و داور وسط ارتباط خیلی خوبی با یاری هایش داشت و اغلب تصمیماتی که گرفت درست بود. ممکن است اشتباهاتی هم در سوت هایش داشت که سهوی است و برای هر دو تیم وجود داشت. به قضاوت داور و همینطور اشتباهاتش اعتراضی نداریم، چون در هفته های گذشته هم بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم ولی اعتراضی نکردیم.

سلطانی در مورد کوشش باشگاه نساجی برای برگزاری بازی های خانگی اش در مشهد اظهار داشت: بعد از اینکه ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم درخواست تغییر استادیوم و برگزاری بازی های خانگی تیم در محل دیگری داشت، مسئولان باشگاه درصدد برآمدند تا خواسته سرمربی تیم فراهم گردد. پس از مذاکره با مسئولان آستان قدس و همینطور موافقات مسئولان ورزش استان مازندران در پی این بودیم که به طور موقت بازی های خانگی مان را در مشهد برگزار کنیم که این موضوع با مخالفت شورای تامین استان خراسان رضوی روبه رو شد، به همین علت بازی روز چهارشنبه ما با آلومینیوم هم در ساری انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرپرست نساجی: بازی با آلومینیوم در ساری برگزار می گردد، از اشتباهات داوری ضرر کردیم اما اعتراض نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست نساجی: بازی با آلومینیوم در ساری برگزار می گردد، از اشتباهات داوری ضرر کردیم اما اعتراض نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید