استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می شوند؟

به گزارش مجله کامپیوتر، در ساعات اولیه دوم دی ماه، خبری مهم از مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده است.

استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می شوند؟

به گزارش گروه ورزشی مجله کامپیوتر، به نظر می رسد تعدد شکایت های اقتصادی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، منجر به صدور رای عدم صلاحیت این دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده شده است.

به این ترتیب و به احتمال بسیار زیاد، لیگ قهرمانان آسیا در سال پیش رو بدون دو تیم پرطرفدار ایرانی برگزار خواهد شد.

درباره جزئیات این خبر هنوز اطلاع رسانی خاصی انجام نشده است.

مدیران این دو باشگاه سه روز پیش با حضور شهاب الدین عزیزی خادم شرکت نموده و درباره دلایل و احتمالات حذف به تبادل نظر نشستند. در عین حال افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس هم مکرراً در دو هفته درباره حذف پرسپولیس صحبت نموده بود.

به نظر می رسد این بحث ها با این خروجی به خاتمه رسیده که کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد مورد قبول قرار نداده است. این دو باشگاه علاوه بر بدهی های جاری، مبالغ عجیب و غریبی نیز به سازمان نظام اقتصادیاتی بدهکارند که سهم هر کدام به بالای 200 میلیارد تومان می رسد.

شاید حذف از رقابتهای آسیایی یک تلنگر جدی به مسئولان وزارت ورزش و مدیران دو باشگاه و البته طرفداران افراطی شان برای ساماندهی نهایی شرایط این دو تیم باشد؛ دو تیمی که مخاطبان اصلی فوتبال ایران را تشکیل می دهند اما همیشه در چنبره مسائل اقتصادی گرفتارند.

در صورت حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، گل گهر، فولاد و سپاهان نمایندگان ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید