سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است زودتر از انتظار معرفی گردد

به گزارش مجله کامپیوتر، سامسونگ سری پرچم دار گلکسی S22 خود را در ماه فوریه به کاربران معرفی کرد و این سری یکی از اولین گوشی های پرچم دار سال بود که به طور گسترده در بازار گوشی های هوشمند در دسترس نهاده شد. اکنون، یک خبرگزاری کره ای ادعا نموده است که نسل نو این گوشی ها یعنی سری گلکسی S23، ممکن است زودتر از آنچه انتظار می رود روانه بازار گردد.

سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است زودتر از انتظار معرفی گردد

به همین دلیل، خبرگزاری ETNews گزارش می دهد که سامسونگ در پی عرضه زودهنگام سری گلکسی S23 است. این خبرگزاری اطلاعات خاصی را در این مورد منتشر ننموده، اما ادعا می نماید که سامسونگ می خواهد گوشی های پرچم دار سری S23 نسبت به زمان عرضه نسل قبلی، زودتر در اختیار کاربران قرار بگیرند.

شرکای زنجیره تامین سامسونگ پیش بینی نموده اند که تاریخ عرضه سری S23 می تواند دو تا سه هفته زودتر از حد انتظار باشد. برای مقایسه باید اشاره کنیم که سری گلکسی S22 در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن ماه 1400) رونمایی شد و در 25 فوریه (6 اسفند ماه 1400) به فروش رسید. پیش تر نیز شاهد این موضوع بودیم که بعضی از برندها مانند شیائومی و موتورولا نسل تازه پرچم داران خود را در ماه دسامبر عرضه کردند. با این تفاسیر می توان پیش بینی کرد که در ماه ژانویه سال آینده احتمالاً شاهد رونمایی از سری تازه پرچم داران سامسونگ خواهیم بود.

در هر صورت، این خبر یک روز پس از انتشار اولین رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس در رسانه های خبری مطرح شده است. تصاویر منتشر شده از طراحی و مقدار تقریباً مشابه نسل قبلی این گوشی ها خبر می دهند، اما این قضیه در خصوص ماژول دوربین صدق نمی نماید و غول فناوری کره ای طراحی تازهی را برای ماژول دوربین گلکسی S23 در نظر گرفته است.

پیش تر نیز ظرفیت باتری گوشی های این سری فاش شد که بر این اساس، سامسونگ برای گلکسی S23 اولترا از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مشابه گلکسی S22 اولترا استفاده خواهد نمود. بعلاوه نسخه استاندارد گلکسی S23 در مقایسه با باتری 3700 میلی آمپر ساعتی گلکسی S22 شاهد افزایش جزئی 5 درصدی در ظرفیت باتری خود خواهد بود. S23 پلاس نیز همچون مدل اولترا باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

گوشی های این سری از پردازنده پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 2 یا اگزینوس 2300 به عنوان قلب تپنده بهره خواهند برد. آن طور که گفته می گردد پردازنده تازه کوالکام یک هسته Cortex-X3، دو هسته Cortex-A720، دو هسته Cortex-A710 و 3 هسته Cortex-A510 را در خود گنجانده است.

مدل اولترای این سری طبق شایعات، مجهز به سنسور 200 مگاپیکسلی خواهد بود که می تواند کاربران را در امر تصویربرداری شگفت زده کند. این سنسور تازه به احتمال زیاد ISOCELL HP2 نام دارد که پیش بینی می گردد دارای پیکسل های 0.60 میکرومتری باشد. بعلاوه این لنز دوربین می تواند قابلیت فیلمبرداری 4K و 8K را با میدان دید وسیع تری در اختیار کاربران خود قرار دهد. در خصوص مشخصات دوربین سایر مدل ها اطلاعات خاصی در دسترس نیست. انتظار می رود که سری S23 از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند. در روزهای آینده احتمالاً اطلاعات جامع تری در خصوص گوشی های این سری ارائه خواهد شد.

منبع: Androidauthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است زودتر از انتظار معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است زودتر از انتظار معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید