غذاهایی که بیشترین چربی سوزی را دارند

به گزارش مجله کامپیوتر، رژیم های غذایی که با کاهش چشمگیر اشتها و گرسنگی دادن به شما ایجاد می شوند تا وزن شما را کاهش دهند نه سالم هستند و نه پایدار.

غذاهایی که بیشترین چربی سوزی را دارند

گرسنگی کشیدن منجر به پایین آمدن قابل توجه سوخت و ساز بدن می گردد و بدن شما کوچک ترین چیزهایی که به عنوان غذا وارد بدن می گردد را به عنوان چربی ذخیره می نماید تا با کمبود مواد مغذی مبارزه کند. وقتی رژیم کاهش وزن می گیرید، خوردن غذاهای مناسب یکی از مهم ترین عوامل برای موفقیت شماست تا بتوانید وزن اضافی خود را کم کنید.

پروتئین های باکیفیت

پروتئین های باکیفیت به غذاهایی می گویند که اندازه زیادی پروتئین به بدن شما می رسانند و در عین حال نیز چربی بسیار کمی دارند. نمونه ای از این غذاها سفیده تخم مرغ، مرغ، گوشت لخم و کم چرب، ماهی، حبوبات و غلات هستند. مصرف پروتئین هایی مانند اینها سوخت و ساز بدنتان را افزایش می دهد تا در نهایت شما کالری بیشتری بسوزانید.

اسیدهای چرب ضروری

اسیدهای چرب ضروری که به چربی های خوب معروف هستند در مغزهای گیاهی (آجیل ها)، دانه ها و ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا، ماهی خال مخالی و ماهی سالمون به چشم می خورند. اسیدهای چرب ضروری به امگا 3 هم معروفیت دارند و از فواید بسیاری در ترمیم بافت ها و حفظ و افزایش عملکرد مغز برخوردار هستند. علاوه بر این مزایا، اسیدهای چرب ضروری به ما یاری می نماید تا چربی را فرآوری نموده و آنها را از بدن خارج کنیم.

ویتامین ث

میوه ها برترین منبع ویتامین ث هستند. میوه ها، مخصوصاً آنهایی که سرشار از ویتامین هستند، شامل پرتقال، گوجه فرنگی، لیمو ترش، لیمو شیرین، گریپ فروت، گوآوا و پاپایا می گردد. مصرف این میوه ها فراوری آمینو اسید کارنتین به وسیله بدن را افزایش می دهد. این اسید در پردازش و رقیق کردن چربی های انباشته برای دفع کردن از بدن مؤثر هستند.

انواع فلفل

فلفل ها و دیگر انواع فلفل های تند حاوی کپسایسین هستند که خواص ترموژنیک دارد. به عبارت دیگر، این مواد می توانند دمای بدن را بالا ببرند و در نتیجه با افزایش سالم متابولیسم طی 20 دقیقه بعد از مصرف واکنش نشان دهند.

منبع: فوت و فن / healthfully.com

به "غذاهایی که بیشترین چربی سوزی را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهایی که بیشترین چربی سوزی را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید