فروش محصولات سایپا آدینه هم ادامه دارد

به گزارش مجله کامپیوتر، نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، از ادامه طرح فروش محصولات گروه سایپا اطلاع داد و گفت: طرح فروش محصولات گروه سایپا باهدف رفاه مشتریان گرانقدر و تنظیم بازار، روز آدینه هم ادامه می یابد.

فروش محصولات سایپا آدینه هم ادامه دارد

به گزارش مجله کامپیوتر، عبدالله بابایی با اعلام مطلب فوق اضافه نمود: باتوجه به استقبال گسترده مشتریان، افزایش فراوری محصولات سایپا و برنامه روبه رشد آن و هم چنین اثرگذاری بالای این طرح بر روی شرایط بازار در حوزه قیمت ها، فروش محصولات سایپا در روز آدینه نیز ادامه می یابد.

به گفته وی اجرای این طرح از سی ام بهمن ماه موجب افزایش رضایت مشتریان شده و برآوردها نشان می دهد ادامه آن، زمینه بازگشت ثبات و آرامش را به بازار خودرو فراهم خواهد نمود.

بابایی ادامه داد: برنامه گروه خودروسازی سایپا افزایش فراوری و تسریع در عرضه خودرو به بازار با هدف کنترل قیمت ها و پاسخ گویی به احتیاج مشتریان است.

لازم به ذکر است طرح فروش فوری و پیش فروش محصولات گروه سایپا باهدف تنظیم بازار از اول اسفندماه شروع شده و توانسته زمینه کاهش قیمت محصولات سایپا را در بازار فراهم کند.

منبع: روابط عمومی خودروسازی سایپا

منبع: تجارت نیوز

به "فروش محصولات سایپا آدینه هم ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش محصولات سایپا آدینه هم ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید