قیمت فروش ویلا در گیلان و مازندران در آگهی های خبرنگاران (ابتدای شهریور 1400)

به گزارش مجله کامپیوتر، قیمت فروش ویلا در آگهی های خبرنگاران شهرهای شمالی، در فصول متنوع سال تفاوت هایی با هم دارد. در تابستان، بازار خرید و فروش ویلا تاحدی بهتر به نظر می رسد. از میان شهرهای شمالی هم شهرهای استان مازندران و گیلان، هواداران بیشتری در دسته خرید ویلا دارند. داده های استخراج شده از آگهی های خبرنگاران در روزهای ابتدایی شهریور 1400 (یک تا 11 شهریور) نشان می دهد که بعضی شهرهای این دو استان، آگهی های بیشتری داشته اند. در ادامه، گزارش قیمت آگهی های فروش ویلا در خبرنگاران را در این دو استان می خوانید.

قیمت فروش ویلا در گیلان و مازندران در آگهی های خبرنگاران (ابتدای شهریور 1400)

خرید ویلا در شمال ایران

قیمت آگهی فروش ویلا مازندران در مجله کامپیوتر

داده های مجله کامپیوتر نشان می دهد در روزهای ابتدایی شهریور 1400، شهرهای مازندران بازار عرضه بهتری در دسته فروش ویلا داشته اند. آگهی های فروش ویلا در شهرهای این استان، بیش از گیلان بوده است.

میانه قیمت فروش یک متر ویلای 2 تا 5 سال ساخت در شهرهای گوناگون استان مازندران، تفاوت قابل توجهی دارد. تفاوت در بعضی شهرها به بیش از دو برابر هم می رسد. شرایطی مانند بافت ویلایی شهر، نزدیکی به دریا یا جنگل و کیفیت ویلاهای ساخته شده، از عوامل موثر بر این تفاوت ها هستند.

بعضی شهرهای مازندران، همواره جزو مقاصد پرطرفدار گردشگری بوده اند و قیمت بیشتر فروش ویلا در آن ها، دور از انتظار نیست. در گزارشی که از داده های مجله کامپیوتر در روزهای ابتدایی شهریور سال جاری استخراج شده است، گران ترین ویلاهای دو تا 5 سال ساخت در شهر رامسر فروخته شده اند. میانه قیمت فروش ویلا در این شهر در بازه زمانی مذکور، 15/2 میلیون تومان بوده است که در صدر لیست کل شهرهای شمالی مجله کامپیوتر قرار می گیرد.

در رتبه های بعدی گران ترین ویلاها در مازندران، شهرهای زیر قرار دارند:

  • چالوس: 14/3 میلیون تومان
  • نوشهر: 13/5 میلیون تومان
  • بابلسر: 8/1 میلیون تومان

مقرون به صرفه ترین ویلاهای 2 تا 5 سال ساخت در مجله کامپیوتر مازندران، در شهر نور آگهی شده اند. میانه قیمت آگهی فروش ویلا در این شهر، در روزهای ابتدایی شهریور سال جاری، 6/1 میلیون تومان بوده است.

در پی ویلا در مازندران هستید؟ اینجا کلیک کنید

قیمت ویلا آگهی های مجله کامپیوتر مازندران در ابتدای شهریور 1400 (2 تا 5 سال ساخت)

نام شهرمیانه قیمت یک مترمربع ویلا (تومان)
آمل7,351,000
بابل7,238,000
نوشهر13,494,000
بابلسر8,057,000
نور6,149,000
رامسر15,263,000
چالوس14,293,000
محمودآباد7,699,000

قیمت آگهی فروش ویلا گیلان در مجله کامپیوتر

در آگهی های فروش ویلا در مجله کامپیوتر گیلان، 3 شهر در روزهای ابتدایی شهریور 1400 بیشترین تعداد انتشار آگهی را داشته اند. این شهرهای پرطرفدار، رشت، بندر انزلی و لاهیجان بوده اند. میانه قیمت آگهی های فروش ویلای 2 تا 5 سال ساخت در این شهرها هم تفاوت قابل توجهی دارد.

گران ترین ویلاهای 2 تا 5 سال ساخت استان گیلان در آگهی های مجله کامپیوتر، در شهر بندر انزلی منتشر شده اند. میانه قیمت یک متر مربع ویلا در این شهر، 10/5 میلیون تومان بوده است. نکته روشن اینکه تفاوت بسیار زیادی بین میانه قیمت دو شهر دیگر گیلان با بندر انزلی وجود دارد. به هرحال بندر انزلی یک شهر ساحلی در گیلان محسوب می گردد و نسبت به شهرهای ساحلی دیگر، امکانات سکونتی بیشتری هم دارد. درنتیجه تقاضای برای ویلاهای آن بیشتر بوده و قیمت بیشتری هم در آگهی ها ثبت می گردد.

آگهی های فروش ویلا در گیلان را اینجا ببینید

قیمت ویلا آگهی های مجله کامپیوتر گیلان در ابتدای شهریور 1400 (2 تا 5 سال ساخت)

نام شهرمیانه قیمت یک مترمربع ویلا (تومان)
رشت5,952,000
بندر انزلی10,499,000
لاهیجان4,988,000

در سرانجام لازم به تکرار است که شهرهای حاضر در این گزارش، تنها شهرهایی نیستند که آگهی های فروش ویلا دارند. درواقع شاید قیمت آگهی فروش ویلا در بعضی شهرهای دیگر شمال کشور، بیشتر یا کمتر از مقرون به صرفه ترین و گران ترین شهرهای این گزارش باشد. منتهی به خاطر پایین تر بودن تعداد آگهی ها، امکان استخراج داده قیمتی از آن ها ممکن نبوده است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ویلا در شمال با استفاده از آگهی های مجله کامپیوتر

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت فروش ویلا در گیلان و مازندران در آگهی های خبرنگاران (ابتدای شهریور 1400)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت فروش ویلا در گیلان و مازندران در آگهی های خبرنگاران (ابتدای شهریور 1400)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید