مدنی: سعید ملایی باید محروم گردد، ناکامی جودو دستپخت فدراسیون قبلی بود

به گزارش مجله کامپیوتر، مشاور عالی فدراسیون جودو با اشاره به حاشیه سازی و معین تکلیف سعید ملایی برای فدراسیون جودو و تیم ملی،گفت: قطعاً از میراسماعیلی می خواهم با حاشیه سازی این جودوکار برخورد گردد و اظهارات او در کمیته انضباطی مورد آنالیز قرار گیرد.

مدنی: سعید ملایی باید محروم گردد، ناکامی جودو دستپخت فدراسیون قبلی بود

رضا مدنی در مصاحبه با مجله کامپیوتر، درباره حذف جودوکاران ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در شرایطی که کادر فعلی تنها 2 هفته راهنمایی این تیم را پس از استعفای کادر قبلی در دست داشت، اظهار کرد: خسروی نژاد و دستیارانش در شرایطی که کادر فنی قبلی از سمت خود در بدترین شرایط استعفا دادند، کار را در دست گرفت و این جسارت را به خرج داد تا راهنمایی تیم ملی را قبول کند. نتایج تیم ملی در امارات ماحصل عملکرد 2 سال و نیم فدراسیون و کادر سابق بود و این ناکامی را باید به پای آن ها نوشت.

پیشکسوت جودوی ایران اضافه نمود: طی سال های اخیر از ترس اینکه مبادا نتیجه نگیریم فقط دو یا سه جودوکار به مسابقات بین المللی اعزام می شدند و اینکه فدراسیون، تیم ملی را با ترکیب کامل به این مسابقات فرستاد می خواست به مسئولان و مردم نشان دهد تا ببینید در کجای کار قرار داریم. متأسفانه بعضی افراد یا از روی ناآگاهی یا مغرضانه سعی می نمایند این ناکامی را متوجه فدراسیون و کادر فعلی نمایند، در حالی که این تیم دستپخت مسئولان قبلی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه میراسماعیلی و کادر فنی تیم ملی کار بسیار سختی برای خارج کردن جودو از وضعیت فعلی دارند، گفت: این نتیجه پیغام مهمی برای مسئولان ورزش کشور بود تا ببینند که چه بر سر جودوی ایران طی سال های اخیر آمده است تا متناسب با این وضعیت از جودو انتظار داشته باشند.

مدنی در ادامه درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی و ابراز رضایت ملی پوشان از جو بوجود آمده در تیم ملی اظهار کرد: باید به کادر فنی فرصت کافی بدهیم تا خودش را نشان بدهد. خسروی نژاد خود قهرمان و مربی کاربلدی است که از تجربه زیادی برخوردار است و قطعاً اگر قرار بر استفاده از مربی ایرانی باشد این کادر در ایران بهترین هستند.

کارشناس با سابقه جودوی ایران در ادامه درباره اظهارات حاشیه ساز سعید ملایی که برای تیم ملی و فدراسیون برای حضور در تیم ملی شرط و شروط گذاشته است، گفت: قطعاً موضوع لزوم آنالیز و محرومیت این جودوکار را در جلسه مسئولان فدراسیون مطرح خواهم کرد تا در صورت صلاحدید کمیته انضباطی درباره این جودوکار تصمیم گیری کند. به هیچ وجه با ورزشکار سالاری و اینکه یک جودوکار بخواهد برای تیم ملی و فدراسیون شرط و شروط بگذارد موافق نیستم و نباید دنبال این افراد برویم. برای حفظ نظم در جودو باید با اظهارات تند ملایی برخورد قانونی گردد تا دیگر شاهد این بی نظمی ها نباشیم.

وی اضافه نمود: ورزشکار باید مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی باشد نه آنکه در مواردی دخالت کند که اصلاً ارتباطی به او ندارد. او از همراهی تیم ملی نیز در رقابت های قهرمانی آسیا امتناع کرد چون می دانست به همان حریفی که در بازی های آسیایی باخته باز هم ممکن است ببازد. هیچ مدیریتی ثابت نیست و این ورزشکار است که نباید خود را در این موارد دخالت دهد. قطعاً او توسط بعضی افراد تحریک می گردد که این خیانت به کشور است.

مدنی با بیان اینکه فدراسیون سابق مدال طلای ملایی در رقابت های دنیای را پوشش عملکرد ضعیف خود نموده بود، گفت: به اعتقاد من مدال طلای او نه تنها به نفع جودو نشد بلکه به ضرر جودوی ما شد چرا که پس از این طلا هر وقت در هر رویدادی نتیجه نگرفتیم گفتند ما طلای دنیا گرفتیم پس عملکردمان خوب بوده است!

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدنی: سعید ملایی باید محروم گردد، ناکامی جودو دستپخت فدراسیون قبلی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدنی: سعید ملایی باید محروم گردد، ناکامی جودو دستپخت فدراسیون قبلی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید