قبایی زاده: به دنبال بالا بردن پرچم بوکس و شکستن طلسم تک مدال هستیم، کارمان در قهرمانی آسیا سخت است

به گزارش مجله کامپیوتر، دبیر فدراسیون بوکس گفت: کادرفنی و بچه ها تمام کوشش خود را انجام داده اند تا بتوانیم پرچم ایران را در قهرمانی آسیا بالا ببریم و طلسم کسب تک مدال را بشکنیم.

قبایی زاده: به دنبال بالا بردن پرچم بوکس و شکستن طلسم تک مدال هستیم، کارمان در قهرمانی آسیا سخت است

حمیدرضا قبایی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله کامپیوتر، در مورد شرایط ملی پوشان بوکس ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بعد از اردوی خوبی که در ازبکستان برگزار گردید، تیم ملی بوکس با 8 بوکسور به امارات اعزام شد. مسابقات از امروز شروع خواهد شد و پنج بوکسور کشورمان در روز نخست به روی رینگ خواهند رفت. شرایط تیم خیلی خوب است و پیش بینی می گردد نتایج بهتری نسبت به دوره های گذشته کسب کنیم و این انتظار نیز با توجه به ظرفیت و پتانسیل بچه ها از آنها می رود.

وی در مورد شانس موفقیت تیم ملی با توجه به قرعه های سخت ملی پوشان گفت: کار بسیار سخت است و بیشتر بچه های ما با بوکسورهای قزاقستان و هند مسابقه دارند. در قهرمانی آسیا بهترین تیم های بوکس دنیا از جمله ازبکستان، قزاقستان و هند حضور دارند و ما نیز باید کوشش کنیم خود را به سطح آنها برسانیم. کادرفنی و بچه ها تمام کوشش خود را انجام داده است تا بتوانیم پرچم بوکس ایران را در قهرمانی آسیا بالا ببریم و طلسم کسب تک مدال را بشکنیم.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد اینکه امیدی برای توزیع سهمیه المپیک در مسابقات قهرمانی آسیا وجود دارد، گفت: متاسفانه حذف مسابقات گزینشی دنیای المپیک در پاریس لطمه زیادی به بچه های ما وارد کرد. ما در این مسابقات شانس حضور و کوشش برای 6 سهمیه دیگر را داشتیم، اما مسابقات کنسل شد و قرار شد خود IOC، در مورد 32 سهمیه باقی مانده تصمیم بگیرد.

قبایی زاده اضافه نمود: اتفاقی که باعث شده است شرایط کاملا شفاف نباشد و ما امیدوار هستیم که از بین سهمیه باقی مانده بچه های ما نیز شانس داشته باشند. اگر بچه هایی که در اردن در مسابقات کسب سهمیه حضور داشتند، بتواند در قهرمانی آسیا به مدال طلا دست پیدا نمایند، شاید امتیازی به آنها تعلق گیرد و شانسی برای سهمیه داشته باشند. البته این اتفاق نیز هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و قرار است تصمیم گیری نهایی بعد از سرانجام این مسابقات صورت بگیرد.

وی در مورد احتمال برگزاری اردوی مشترک با کوبا بعد از سرانجام قهرمانی آسیا گفت: نامه نگاری برای حضور این این تیم صورت گرفته است، اما تیم کوبا درخواست اقتصادی زیادی دارد که از توان فدراسیون خارج است. مسابقات المپیک، قهرمانی جوانان آسیا و قهرمانی دنیا بزرگسالان را در پیش داریم و در این شرایط ظرفیت این مقدار هزینه را نداریم و می توانیم با همان هزینه 4 کشور نزدیک تر به ایران را دعوت کنیم. با تیم های ارمنستان و گرجستان رایزنی داشتیم و امیدوار به برگزاری اردو با آنها هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قبایی زاده: به دنبال بالا بردن پرچم بوکس و شکستن طلسم تک مدال هستیم، کارمان در قهرمانی آسیا سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبایی زاده: به دنبال بالا بردن پرچم بوکس و شکستن طلسم تک مدال هستیم، کارمان در قهرمانی آسیا سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید