مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: رکابزنان برگردند می پرسیم چرا دو مسابقه را نا تمام گذاشتند

به گزارش مجله کامپیوتر، مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: دلیل این که چرا دو رکابزن جوانان ایران رقابت در ماده های کایرین و اومنیوم را ناتمام گذاشتند را جویا می شویم.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: رکابزنان برگردند می پرسیم چرا دو مسابقه را نا تمام گذاشتند

به گزارش مجله کامپیوتر، امیرحسین جمشیدیان و کسری باقرپور با حضور در مسابقات پیست قهرمانی جوانان جهان تجربه خوبی را به دست آوردند و البته جمشیدیان با قرار دریافت در رده پنجم جهان در ماده دور امتیازی موفقیت خوبی را کسب کرد. در کنار این موفقیت اما انتظار می رفت اکنون که این فرصت در اختیار این دو رکابزن قرار گرفته به بهترین شکل از آن استفاده کنند. از این رو شاید بهتر بود باقرپور و جمشیدیان دو مسابقه کایرین و اومنیوم را ناتمام نمی گذاشتند. باقرپور پس از خاتمه دور اول کایرین از حضور در شانس مجدد انصراف داد.

جمشیدیان هم پس از پشت سر گذاشتن ماده اسکرچ از ادامه رقابت ها انصراف داد. به هرحال ادامه دادن رقابت شان در این دو ماده المپیکی فرصت با ارزشی برای این دو رکابزن محسوب می شد.

محسن سلگی، مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در این مورد به مجله کامپیوتر گفت: مقامی که جمشیدیان کسب کرد موفقیت بزرگی بود و تاکنون کسی در سطح قهرمانی جهان چنین مقامی را کسب نکرده بود. در مورد این که چرا دو ماده را به خاتمه نرساندند باید به ایران برگردند تا دلایل شان را جویا شویم شاید مشکل فنی داشتند.

او ادامه داد: جمشیدیان رکابزن جسور و زرنگی است و باید دید به چه دلیل ماده اومنیوم را به خاتمه نرساند. مجیدزاده سرپرست تیم نیز باید توضیح بدهد دلیل این مساله چه چیز بوده است.

سلگی از اعزام دو رکابزن سرعتی و نیمه استقامتی بانوان به بازی های داخل سالن آسیا خبر داد و بیان نمود: در بخش نیمه استقامت پرستو باستی به بازی ها اعزام می شود اما در سرعت قرار است از میان فاطمه هداوند و مائده نظری یکی از آن ها به بازی ها برود.

او در مورد تور دوچرخه سواری آذربایجان ایران هم گفت: از آن جا که فدراسیون به دنبال جوانگرایی است، در نظر دارد برای تور آذربایجان ایران یک مسابقه انتخابی بگذارد و شش نفر که سن شان بین 19 تا 26 سال است، در قالب تیم ملی به مسابقات اعزام کند. هم چنین برای کاپ های هند و تایلند هم تیم ملی ب اعزام می شود تا نفرات دیگر هم حضور در چنین مسابقاتی را تجربه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: رکابزنان برگردند می پرسیم چرا دو مسابقه را نا تمام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری: رکابزنان برگردند می پرسیم چرا دو مسابقه را نا تمام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید