گوگل برای موتورسواران نقشه ای ویژه دارد ، معرفی مسیرهای میانبر ویژه عبور موتور

به گزارش مجله کامپیوتر، گوگل از یک پروژه جدید ویژه موتورسواران رونمایی کرد. این پروژه شامل راه اندازی گوگل مپ مخصوص موتورسواران می گردد.

گوگل برای موتورسواران نقشه ای ویژه دارد ، معرفی مسیرهای میانبر ویژه عبور موتور

به گزارش مجله کامپیوتر به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت گوگل میخواهد از یک نقشه اختصاصی برای موتورسواران رونمایی کند. این نقشه اختصاصی به شیوه ای طراحی می گردد که موتورسواران هرگز راستا خود را گم ننمایند.

جالب است بدانید که پروژه های گوگل در حوزه راستایابی موتورسواران ابتدا در کشورهای آسیای شرقی مورد آزمون و آنالیز قرار گرفته و سپس وارد دیگر کشورها خواهد شد.

درواقع ابتدا آزمایش هایی متعدد در مورد این پروژه در کشور هند رخ داد سپس طرح های آزمایشی وارد اندونزی ، مالزی ، میانمار ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، ویتنام و فیلیپین شد.

اما این نقشه ویژه موتورسوارها چه ویژگی هایی دارد؟ این نقشه راستاهای مناسب برای موتورسیکلت ها را به کاربر پیشنهاد می دهد و نکته اصلی این است که این راستاها اصلا مناسب ماشین و کامیون نیست. درواقع راستاهای مذکور اختصاصی موتورسوارها محسوب می گردد.زمانی که کاربر مقصدی را انتخاب می نماید این برنامه راستاهای مناسب موتورسیکلت را به کاربر معرفی می نماید.

در کنفرانس خبری شرکت گوگل درباره برنامه گوگل مپ، کریش ویتادوارا مسئول اصلی این پروژه گفت: در این برنامه نشانه های هتل و بیمارستان برخلاف نام خیابان ها سخت خوانده می شوند و این موضوعی است که که گوگل به عنوان هدف اصلی خود قرار داده است تا کاربر بتواند قبل از حرکت تمام این نشانه ها مطالعه نمایند و راستا خود را یک بار مرور نمایند و دیگر در هنگام رانندگی حواسش به تلفن همراهش نباشد.

هنوز معین نیست این نقشه چه زمانی وارد آمریکا می گردد باید دید این اتفاق در چه تاریخی رخ خواهد داد. نظر شما چیست؟ این نقشه ها برای موتورسواران کارامد هستند؟

منبع: انتخاب

به "گوگل برای موتورسواران نقشه ای ویژه دارد ، معرفی مسیرهای میانبر ویژه عبور موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل برای موتورسواران نقشه ای ویژه دارد ، معرفی مسیرهای میانبر ویژه عبور موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید