راستا مهمانان خارجی در مسابقات جهانی کشتی را با نمادهای ایران تزئین کنید

به گزارش مجله کامپیوتر، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مسیرهای تردد مهمانان خارجی مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان که در بجنورد برگزار می شود را با نمادهایی که عظمت و شکوه ایران و خراسان شمالی را نشان می دهد، تزئین کنید.

راستا مهمانان خارجی در مسابقات جهانی کشتی را با نمادهای ایران تزئین کنید

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

محمدعلی شجاعی در نشست با مدیران اجرایی و ستادی استانداری که با موضوع بررسی آخرین فرایند برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان برگزار گشت، اظهار کرد: برگزاری اینگونه رویدادها نشان می دهد چه کمبودهایی در استان وجود دارد چرا که برای آماده سازی یک سالن جهت برگزاری مسابقات نباید مدیران و افراد زیادی درگیر می شدند.

وی افزود: تاکنون به فکر برگزاری اینگونه مسابقات نبودیم و به همین دلیل متوجه کمبودها هم نبودیم باید خودمان داشته های استان را افزایش دهیم و برای تکمیل سالن شش هزار نفری همت کنیم.

شجاعی ادامه داد: همه باید پای کار باشیم چرا که مهمانان این مسابقات امکانات و تجهیزات موجود را با مکان های قبلی که رفته اند، مقایسه می کنند بنابراین برای نشان دادن بهتر شهر باید بهترین عملکرد و بیشترین هزینه را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: شهرداری برای بحث زیباسازی محوطه برگزاری مسابقات ورود جدی تری داشته باشد.

استاندار خراسان شاقتصادی در ادامه بر رعایت آداب بین المللی برخورد و پذیرایی از مهمانان تاکید کرد و گفت: باید افراد در حوزه تشریفات مسابقات، آموزش داده شوند.

به گزارش مجله کامپیوتر، وی اظهار داشت: برای حضور دانش آموزان، دانشجویان، خانواده شهدا، جانبازان، معلولین، پیشکسوتان حوزه های مختلف و ملی پوشان ورزشی باید سهمیه تعیین شود و همچنین فرمانداران و بخشداران موظف به تامین تمهیدات لازم برای اعزام جوانان شهری و روستایی برای تماشای مسابقات هستند.

شجاعی ادامه داد: تاکید بنده رفت و آمد مهمانان از طریق فرودگاه بجنورد است و در این راستاباید اداره کل هواشناسی استان گزارشی از شرایط آب و هوای استان در بازه زمانی برگزاری مسابقات داشته باشد.

وی گفت: در مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات باید خراسان شاقتصادی به بهترین شکل نمایش داده شود و در این آیین ها افراد حرفه ای حضور داشته باشد چرا که محل کارآموزی نیست.

استقرار کادر پزشکی، اورژانس، صرافی برای تبدیل ارز در محل برگزاری مسابقات و اسکان، برقراری امنیت مهمانان، پرهیز از اعمال نظرات شخصی در اعداد و ارقام استاندارد بین المللی، روشنایی محوطه، تعریف سیم کارت بین المللی، ایجاد غرفه های ارائه محصولات صنایع دستی استان، تعیین محل و سایت فروش بلیط مسابقات، نصب بنر در سطح شهرها، تهیه تندیسی از استان و تهیه تیزر مسابقات از دیگر تاکیدات استاندار خراسان شاقتصادی در این نشست بود.

وی شرح داد: باید رفت و آمد و ارتباط استان به ویژه با کشورهای خارجی بیشتر شود چرا که بر رونق اقتصادی، تامین نداشته ها و ایجاد ظرفیت های جدید در بخش های مختلف مانتد هتلینگ تاثیر خواهد داشت.

کننده عالی دولت در خراسان شاقتصادی در ادامه خطاب به اعضای حاضر در نشست با بیان اینکه نسبت به مردم وظیفه و مسئولیت اجتماعی دارید، تاکید کرد: برای انجام کارها به دنبال کسی نباشید و وقتی کاری بر عهده شماست باید انجام دهید.

شجاعی افزود: باید به برخی در استان وظایفشان و مسئولیت اجتماعیشان را یاد بدهیم که برخی نمیخواهند یادبگیرند و آنان باید بدانند استان حساب و کتاب دارد و از طریق قانون یاد خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راستا مهمانان خارجی در مسابقات جهانی کشتی را با نمادهای ایران تزئین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستا مهمانان خارجی در مسابقات جهانی کشتی را با نمادهای ایران تزئین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید