نگرانی نزدیکان ترامپ از بی توجهی او به ویروس کرونا

به گزارش مجله کامپیوتر، مشاوران و افراد نزدیک رئیس جمهوری آمریکا از عادت او برای دست دادن با افراد در هنگام دیدار با وجود شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی کردند.

نگرانی نزدیکان ترامپ از بی توجهی او به ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل مجله کامپیوتر به نقل از سی ان ان، یک مقام نزدیک به کارگروه ویژه ویروس کرونا در آمریکا گفت که عادت ادامه دار ترامپ در دست دادن با افراد دیگر باعث نگرانی مقامات بهداشتی شده که مایلند او تا زمانی که کارشناسان پزشکی خطر ویروس کرونا را برطرف شده نمی دانند، از انجام این کار اجتناب نمایند.

مایک پنس، معاون ترامپ به توصیه پزشکان برای عدم ابتلا به این ویروس از دست دادن خودداری می نماید. اما پنس گفت که در جریان جلسه روز سه شنبه کارگروه کرونا با دیگران دست داده است.

وی در پاسخ به سؤالی در این باره گفت: همانطور که رئیس جمهوری گفت، در حوزه کاری ما زمانی که کسی دستش را به سمت شما دراز می نماید شما نیز با او دست می دهید، و من نیز انتظار دارم رئیس جمهور به این کار ادامه دهد. من نیز به این کار ادامه می دهم.

ترامپ در برنامه هفته گذشته فاکس نیوز با بیان اینکه او یک سیاستمدار است به عادت دست دادن با دیگران ادامه داد.

از سوی دیگر 3 مشاور ترامپ، که یکی از آنها در داخل کاخ سفید و دو نفر دیگر خارج از بدنه دولت هستند با مشاهده رفتار اخیر ترامپ این پرسش را مطرح نموده اند که آیا رئیس جمهوری آمریکا شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته یا نه. دو مشاور او معتقدند پافشاری به استایل سیاسی روش مناسبی برای مدیریت این بحران نیست.

یک منبع نزدیک به کاخ سفید که در روزهای اخیر با ترامپ در ارتباط است گفت که او درحال حاضر بیش از هرچیزی نگران پوشش خبری شیوع این بیماری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نگرانی نزدیکان ترامپ از بی توجهی او به ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی نزدیکان ترامپ از بی توجهی او به ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید