همدانچی: دانشجویان دانشگاه آزاد نگران انتخاب واحد نباشند ، سامانه آموزشیار تا انتخاب واحد تمامی دانشجویان فعال است

به گزارش مجله کامپیوتر، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان نگران انتخاب واحد نباشند، سامانه آموزشیار برای انجام انتخاب واحد فعال است و تا زمانی که تمامی دانشجویان انتخاب واحد کامل نداشته باشند، سامانه مسدود نخواهد شد.

همدانچی: دانشجویان دانشگاه آزاد نگران انتخاب واحد نباشند ، سامانه آموزشیار تا انتخاب واحد تمامی دانشجویان فعال است

رضا همدانچی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه مجله کامپیوتر، با اشاره به شرایط سامانه آموزشیار گفت: انتخاب واحد دانشجویان از شنبه 9 بهمن آغاز شده و تا به امروز 177 هزار نفر از دانشجویان توانستند انتخاب واحد را انجام دهند.

وی افزود: انتخاب واحد دانشجویان استان تهران از صبح امروز آغاز شده است که تا به امروز 37 هزار نفر انتخاب واحد کردند. گزارشی از قطعی سامانه آموزشیار نداشتیم، اما کندی اینترنت به خاطر بستر های اینترنت وجود داشته که دانشگاه در تلاش است که این مسائل را حل نماید.

همدانچی در پاسخ به اینکه تکلیف دانشجویانی که نتوانستند در موعد مقرر انتخاب واحد کنند چیست، گفت: دانشجویان نگران انتخاب واحد نباشند، سامانه آموزشیار برای انجام انتخاب واحد فعال است و تا زمانی که تمامی دانشجویان انتخاب واحد کامل نداشته باشند سامانه مسدود نخواهد شد، ضمن اینکه زمان مناسبی را برای حذف و اضافه دانشجویان قرار دادیم که قطعا زمان آن تمدید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همدانچی: دانشجویان دانشگاه آزاد نگران انتخاب واحد نباشند ، سامانه آموزشیار تا انتخاب واحد تمامی دانشجویان فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانچی: دانشجویان دانشگاه آزاد نگران انتخاب واحد نباشند ، سامانه آموزشیار تا انتخاب واحد تمامی دانشجویان فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید