حمله شدید لیلا اوتادی به سینمای ایران !

به گزارش مجله کامپیوتر، خبرنگاران: واکنش لیلا اوتادی بازیگر زن به اتفاقاتی که در سینمای ایران بر خلاف هالیوود و بالیوود می افتد را در این ویدیو ببینید.

حمله شدید لیلا اوتادی به سینمای ایران !

لیلا اوتادی تابستان 1362در تهران به دنیا آمد. لیلا اوتادی در دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد. لیلا اوتادی دانش آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری شروع کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. لیلا اوتادی بازیگر مطرح ایرانی در اینستاگرامش تصویری خاص و متفاوت را از خود با استایل اروپایی در اتاق خواب منتشر کرد. سینمای ایران با را خاک یکسان کرد.

به گزارش مجله کامپیوتر،لیلا اوتادی درباره کنار زدن بازیگران مشهور در سینمای ایران و استفاده از بازیگران خاص می گوید که به نوعی تایید همان باند بازی در سینما است.

لیلا اوتادی می گوید در سینمالی هالیوود مثلا فلان بازیگر چند سال کار نمی کند ولی بعد از مدتی با اکران یک فیلم با شکوه دوباره به سینما باز می شود ولی در سینمای ایران باند بازی است و اتفاقاتی عجیبی که می افتد مثلا یک سال کل فیلم ها را به فلان بازیگر می دهند تا بازی کند و او را در بیشتر فیلم ها می بینی.

لیلا اوتادی یکی از ماشین باز ترین بازیگران ایارنی است و جالب است که علاقه زیادی به ماشین های شاسی بلند دارد. او همیشه لوکس ترین ماشین های شاسی بلند خارجی را سوار می شود. یکی از ماشین بازترین بازیگران زن ایران خانم اوتادی است که ماشین های لوکس شاسی بلند زیادی را سوار شده است. او به خودرو علاقه خاصی دارد مخصوصا خودروهای شاسی بلند. لیلا اوتادی قبلا گفته که شاسی بلند لاکچری لندکروز سوار می شود. او می گوید مردم او را مسخره می کردند که لندکروز سوار میشده ولی خودش سواری لندکروز را دوست دارد. لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر است.لیلا اوتادی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی از تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد.

دردسرهای مجردی برای لیلا اوتادی

یکی از حاشیه های همیشگی زندگی لیلا اوتادی مجرد بودن اوست : لیلا اوتادی یکی از مشهورترین بازیگران زن مجرد سینمای ایران است که دلیل جالب او برای خواستگاری سوژه مردم شده است. او می گوید مرد خوب پیدا نمی شود وگرنه عاشق می شدم و ازدواج می کردم ! این اظهارات لیلا اوتادی درباره مردهای ایرانی مورد تشویق برخی خانم ها و اعتراض تعداد زیادی از آقایان قرار گرفت. خانم اوتادی در یک برنامه زنده حضور داشتند که مجری اطلاعات عمومی ایشان را به سخره گرفت : مجری تلویزیون به تقلید از رضا رشیدپور و برنامه مشهور او با سحر قریشی این بار اطلاعات و سواد بازیگری لیلا اوتادی را به چالش کشید که رفتار عجیب لیلا اوتادی سوژه رسانه ها شد. یکی از چالش های همیشگی مردم با بازیگران نحوه بازیگر شدن آنهاست و همیشه مردم انتقاد می کنند که خیلی از بازیگران مشهور ایرانی ساده ترین مسائل بازیگری و هنر را نمی دانند. چند سال پیش سحر قریشی این سوتی بزرگ را در برنامه رشیدپور داد و همکاران او را مورد تمسخر قرار دادند اما حالا تعیین شده که سحر قریشی تنها نیست و اگر قرار بر سنجش باشد خیلی از بازیگران مشهور مثل او هستند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا

به "حمله شدید لیلا اوتادی به سینمای ایران !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شدید لیلا اوتادی به سینمای ایران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید