هیچ طرحی در دولت یا مجلس برای افزایش قیمت بنزین نداریم

به گزارش مجله کامپیوتر، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ طرحی در دولت یا مجلس برای افزایش قیمت بنزین یارانه ای مطرح نیست، مجلس هم با این قضیه مخالف است.

هیچ طرحی در دولت یا مجلس برای افزایش قیمت بنزین نداریم

مالک شریعتی نیاسر عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی مجله کامپیوتر، درباره احتمال افزایش قیمت بنزین با اجرای طرح تازه بنزینی از سوی دولت، اظهارکرد: هیچ طرحی در دولت یا مجلس برای افزایش قیمت بنزین یارانه ای مطرح نیست، مجلس هم با این قضیه مخالف است؛ قرار نیست افزایش قیمتی اتفاق بیفتد.

وی درباره اجرای آزمایشی طرح بنزینی تازه دولت در جزایر کیش و قشم اضافه کرد: اینکه اجرای پایلوت طرح بنزینی در کیش و قشم پیروز بوده یا نه، باید دولت به کمیسیون انرژی مجلس گزارش بدهد که البته هنوز این اتفاق نیفتاده است. حتما از مسئولان مربوطه برای ارائه گزارش دعوت خواهیم کرد. بعلاوه دولت اعلام نموده که اجرای پایلوت این طرح پیروز بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: ایده اصلی طرح بنزینی تازه، ایده بازتوزیع در نظام عادلانه بنزین کشور است که خانوارهای فاقد خودرو نیز از مابه التفاوت بنزین یارانه ای و آزاد بهره مند بشوند. با این حال اما هیچ مجوزی از سوی مجلس برای افزایش قیمت بنزین داده نشده و دولت نیز برنامه ای برای افزایش قیمت بزنین به ما اعلام ننموده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هیچ طرحی در دولت یا مجلس برای افزایش قیمت بنزین نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ طرحی در دولت یا مجلس برای افزایش قیمت بنزین نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید