واکاوی طنز گونه مسائل اجتماعی در عصر صبا

به گزارش مجله کامپیوتر، عصر صبا، مجله ای عصرگاهی است که نگاهی طنز به مسائل روز اجتماعی دارد.

واکاوی طنز گونه مسائل اجتماعی در عصر صبا

به گزارش گروه فرهنگی مجله کامپیوتر، عصر صبا مجله عصرگاهی است که هر روز از شنبه تا پنج شنبه ساعت 16:00 به مدت 90 دقیقه راهی آنتن رادیو صبا می گردد.

آزاده شاهرخ مهر، تهیه نماینده این برنامه عصرگاهی در مصاحبه با فارس گفت: در این برنامه که از شنبه تا چهارشنبه بر روی آنتن شبکه رادیویی صبا می رود، هر روز یک موضوع اجتماعی انتخاب شده و به آن از زاویه های متفاوت طنز نگاه می گردد.

وی اضافه کرد: خبرگزاری عصر صبا، ماجرا های مشتی مسلم، همه چیز قبل از ساعت 16 و گزارش، بخش های مختلف عصر صبا هستند. مهدی پر گوینده برنامه در کنار حمید پارسا، بازیگر برنامه، باخبر های مرتبط با موضوع برنامه شوخی می نمایند.

شاهرخ مهرادامه داد: در بخش تعاملی مستمعین به سؤالی که از آن ها پرسیده می گردد تلفنی پاسخ می دهند. ساعت 16:30 هر روز یک هنرمند میهمان برنامه است.

وی اعلام کرد: از جمله مهمانان عصر صبا می توان به علی صادقی، امیرحسین صدیق، سیروس میمنت، رضا فیاضی و مهران رجبی اشاره نمود که با توجه به موضوع برنامه، آن ها را در موقعیت های مختلف طنز قرار می دهد. عصر صبا از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 تا 17:00 تقدیم مستمعین رادیو صبا می گردد.

ابوالفضل طاهری نویسنده عصر صبا در پاسخ به اینکه برای نوشتن محتوای برنامه بیشتر از چه منابعی استفاده می کنید؟ گفت: با توجه به رویکرد اجتماعی برنامه عصر صبا می بایست محتوای برنامه از دل جامعه باشد از همین رو علاوه بر مطالعه کتاب های مرتبط با موضوع از مشاهدات عینی در جامعه و تجربه های شخصی بهره می برم و برای بعضی از موضوعات نیز از افراد متخصص مشورت می گیرم.

وی در جواب اینکه چقدر به عنوان نویسنده دست تان در انتخاب موضوعات باز است؟ اضافه کرد: در برنامه عصر صبا خرد جمعی حرف اول را می زند و خبری از تک روی نیست. هر یک از عوامل برنامه، موضوع مدنظر خود را به تیم محتوایی برنامه اعلام نموده و انتخاب نهایی با تهیه نماینده است و اولویت انتخاب با موضوعات روز و دغدغه های مردم است.

مهدی پر، گوینده عصر صبا گفت: عصر صبا برنامه عصرگاهی است که در قالب شوخی و طنز به موضوعات روز می پردازد و در عین حال که با زبان طنز و شوخی بیان نماینده موضوعات است همراه با مخاطب موضوعات را به نتیجه می رساند.

وی اضافه کرد: طرح مسائلی که مخاطب با آن رو بروست، ارتباط با مخاطب و استفاده از بداهه هایی که مخاطب می پسندند از ویژگی های این برنامه است.

گوینده عصر صبا اعلام کرد: ما هر روز با یک بازیگر راس ساعت 16:30 دقیقه ارتباط صمیمانه برقرار می کنیم و درباره موضوعات صحبت می کنیم که فایل های این مصاحبه ها در سایت radiosaba.ir قابل دسترسی است.

عصر صبا مجله عصرگاهی است که هر روز از شنبه تا پنج شنبه ساعت 16:00 به مدت 90 دقیقه راهی آنتن رادیو صبا می گردد. حقوق شهروندی، خانواده و محیط زیست از جمله ویژگی های مجله عصرگاهی رادیو صبا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکاوی طنز گونه مسائل اجتماعی در عصر صبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکاوی طنز گونه مسائل اجتماعی در عصر صبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید