پرسپولیس به روزهای اوج خود برگشته تا برای ششمین قهرمانی متوالی خیز بردارد

به گزارش مجله کامپیوتر، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم توانایی قهرمانی در لیگ برتر برای ششمین دوره متوالی را دارد.

پرسپولیس به روزهای اوج خود برگشته تا برای ششمین قهرمانی متوالی خیز بردارد

ضیا عربشاهی در گفت وگو با پانا درباره عملکرد پرسپولیس و رجحان مقابل تیم تراکتور در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس با تحت فشار قراردادن ترکتور توانست نمایش قابل قبولی ارائه بدهد و پیروز این ملاقات شد. البته تیم از همان ابتدا خوب بازی را آغاز کرد و همین موضوع نقطه قوت رجحان پرسپولیس بود. به نظرم گلی هم که دریافت کرد روی غافلگیری رخ داد و و دفاع میانی سمت چپ مقصر آن بود و سید جلال در گل شدن آن توپ نقش نداشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد. این سومین برد پیاپی پرسپولیس است و همین موضوع نشان می دهد پرسپولیس در فرایند رو به رشد قرار گرفته است و با تیم صدرنشین جدول یک امتیاز فاصله دارد. در بازی با تراکتور هم کاملا تیم طبق برنامه پیش رفت، طبیعی است وقتی تیمی به گل می رسد کمی عقب نشینی می نماید؛ برای پرسپولیس هم این رخ داد و آنها پس از اینکه گل را به ثمر رساندند عقب نشینی کردند اما کمی بعد تر دوباره بازی را در دست گرفته اند.

پیشکسوت پرسپولیس مطرح کرد: پرسپولیس در چند بازی احیر خود کارهای تیمی و ترکیبی خیلی خویی انجام داد. تیم در هجده قدم خیلی خوب اضافه می گردد. با این حال معتقدم شرایط پرسپولیس خیلی خوب شده در بازی با تراکتور و بعلاوه دو بازی قبل هم به خوبی دیدیم پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگشته است . البته در ملاقات با تراکتور معتقدم کادر فنی بعضی اقدامات ریسک پذیر از جمله تعویض سیدجلال را انجام داد. من با این تعویض به شدت مخالف بودم چرا که ممکن بود دفاع ما تحت فشار قرار می گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در فصل جابجایی باید تقویب گردد یا خیر، مطرح کرد: هیچ کس به میزان مربی شرایط فعلی تیم پرسپولیس را نمی داند. به لحاظ فنی تیم در چند بازی اخیر خود در تک ضرب ها خوب پیش رفته و کارهای ترکیبی و تیمی هم خیلی خوب جلو برده است اما من فکر می کنم تیم در نیم فصل دوم به یک هافبک بازی ساز و مهاجم شش دانگ احتیاج دارد تا بتواند در نیم فصل دوم که مسابقات به مراتب سخت تر خواهد بود به راحتی امتیاز جذب نمایند و قهرمانی ششم را هم از آن خود کند.

عربشاهی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس برای ششمین بار متوالی در لیگ برتر هم گفت: پرسپولیس در هفته های ابتدایی زیاد خوب کار نکرد، اما به مرور زمان با هماهنگی و انگیزه ای که بین نفرات ایجاد شد تمام اعضای تیم مصمم شدند تا برای ششمین بار قهرمانی را به دست بیاورند.

وی در خصوص کسر امتیاز از گل گهر و اضافه کردن آن به تیم های استقلال و سپاهان اظهار داشت: این مسائل باید ریشه ای مورد آنالیز قرار بگیرد که واقعا مقصر اصلی چه کسانی بودند. به نظرم مقصر اصلی این اتفاقات اول فدراسیون فوتبال و پس از آن سازمان لیگ است که کارت این بازیکن را صادر کردند. با این حال کسر امتیاز اتفاق خوبی نبود. الان پرسپولیس به خاطر همین کسر امتیاز و اضافه شدن آن با تیم صدرنشین جدول تنها یک امتیاز فاصله دارد. من هم معتقدم نباید چنین تصمیمی گرفته می شد و کسر امتیاز کار درستی نبود.

عربشاهی در خصوص ملاقات پرسپولیس و پدیده در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، مطرح کرد: به نظرم بازیکنان پرسپولیس تنها باید به کسب سه امتیاز توجه نمایند و به این نکته حتی فکر ننمایند که چه حریفی مقابل آنها به میدان رفته است. درست است که پدیده شرایط خوبی ندارد اما حتی نباید این تیم را هم دست کم گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس بعلاوه در خصوص ملاقات پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی، اظهار کرد: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و اصلا قابل پیش بینی نیست به این خاطر که در این مسابقات همه تیم ها با تمام توان حاضر می شوند. در ملاقات پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی باید بگوییم تیم ذوب آهن ممکن است، برای انتقام گیری بیاید و پرسپولیس باید خیلی هوشیار عمل کند و این تیم را دست کم نگیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پرسپولیس به روزهای اوج خود برگشته تا برای ششمین قهرمانی متوالی خیز بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به روزهای اوج خود برگشته تا برای ششمین قهرمانی متوالی خیز بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید