پیغام تبریک رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به ساعی، دکتر چو: تکواندوی ایران با رهبری شما شکوفا خواهد شد

به گزارش مجله کامپیوتر، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ارسالی پیامی، انتخاب هادی ساعی را به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو ایران تبریک گفت.

پیغام تبریک رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به ساعی، دکتر چو: تکواندوی ایران با رهبری شما شکوفا خواهد شد

به گزارش مجله کامپیوتر، دکتر چانگ وون چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با ارسالی پیغامی به فدراسیون تکواندو ایران، ضمن تبریک بابت انتخاب هادی ساعی، از رئیس فدراسیون تکواندو ایران به عنوان یک فوق ستاره یاد کرد.

متن پیغام رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به توضیح زیر است:

جناب آقای هادی ساعی بنهکل

ضمن تبریک سال نو میلادی انتخاب شما را به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می کنیم.

شما جهت حرفه ای شگفت انگیزی داشته اید و از بودن به عنوان یک ورزشکار فوق ستاره واقعی تا قرار گرفتن در جایگاه رئیس فدراسیون یکی از پیروز ترین کشورها در رشته ورزشی مان.

باورم بر این است که تکواندو ایران تحت راهبری شما شکوفا خواهد شد. افزون بر پیروزیت های شما بر روی شیء هاپ چانگ، منتظر پیروزیت شما خارج از میدان مبارزه و همکاری نزدیک در جهت ارتقا فعالیت های توسعه فنی و اجتماعی به وسیله تکواندو هستم.

از شور و اشتیاق و حمایت مستمر شما از ورزش محبوب مان و فدراسیون جهانی تکواندو ممنونم. به امید ملاقات شما، تا آن موقع لطفاً مراقب سلامتی خود باشید و برترین ها را برای شما و عزیزانتان آرزو می کنم.

با احترام چانگ وون چو

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیغام تبریک رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به ساعی، دکتر چو: تکواندوی ایران با رهبری شما شکوفا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به ساعی، دکتر چو: تکواندوی ایران با رهبری شما شکوفا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید