چتر مهرورزی خادمیاران رضوی بر سر نیازمندان آران و بیدگلی

به گزارش مجله کامپیوتر، چتر مهرورزی خادمیاران و یاوران رضوی با یاری نقدی بیش از 217 میلیون ریالی همزمان با هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اسلام (ص) بر سر نیازمندان گسترده شد.

چتر مهرورزی خادمیاران رضوی بر سر نیازمندان آران و بیدگلی

مسئول کانون های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از نیات خیرخواهانه و انسان محبت آمیز خادمیاران و یاوران رضوی با یاری نقدی بیش از 217 میلیون ریالی برای تهیه لوازم خانگی، ترخیص بیمار و اطعام خانواده سادات و نیازمند با شعار خدمت کریمانه، جهاد عالمانه در هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر رحمت و مهربانی اطلاع داد.

عباس آذرباد اضافه کرد: تهیه لوازم خانگی شامل خرید یک دستگاه یخچال به ارزش 73 میلیون ریال و به وسیله یاور رضوی کانون شمس الشموس به عنوان یکی از برنامه های پویش چهارشنبه های امام رضایی با شعار به عشق امام رئوف گامی برای ظهور انجام و به خانواده آبرومند و کم برخوردار سادات هدیه شد.

او با اشاره به اینکه هزینه ترخیص بیمار نیز به همت و پیگیری خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی ثامن الحجج شهرستان آران وبیدگل انجام شد اظهار کرد: پس از اطلاع از بیماری یکی از همشهریان بدلیل بیماری جراحی کلیه و با توجه به محرومیت اقتصادی خانواده این بیمار هزینه ترخیص بیمارستان به مبلغ

112 میلیون و 500 هزار ریال با یاری یکی از خیران شهرک صنعتی سلیمان صباحی و شعار نجات انسان رسم مسلمانی تامین و پرداخت شد.

به گفته او، اطعام 30 خانواده نیازمند شناسایی شده با گوشت قربانی یک راس گوسفند نیز به وسیله خادمیاران و یاوران رضوی کانون ثامن الحجج با شعار همه خادم الرضاییم در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) انجام شد.

مسئول کانون های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل یادآور شد: گوشت گرم گوسفند قربانی به وزن 23 کیلوگرم به صورت 30 بسته بندی مناسب به مبلغ 31 میلیون و 500 هزار ریال به وسیله یکی از یاوران رضوی در شهرک صنعتی سلیمان صباحی تامین و پرداخت شد.

آذرباد با تاکید بر اینکه آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی است گفت: هم اکنون 148 خادمیار رضوی شامل 92 نفر زن و 56 نفر مرد، 15 یاور رضوی رسمی و 210 یاور افتخاری در 10 کانون عمومی مستقر در 10 منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه 1400 همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را شروع کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

مجله کامپیوتر اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چتر مهرورزی خادمیاران رضوی بر سر نیازمندان آران و بیدگلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چتر مهرورزی خادمیاران رضوی بر سر نیازمندان آران و بیدگلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید