چرا برانکو بازی با ایران را لغو کرد؟

به گزارش مجله کامپیوتر، پس از آنکه اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کانادا لغو شد، شاگردان دراگان اسکوچیچ 12 خرداد راهی دوحه شدند تا اردوی خود را در کشور قطر برپا نمایند. با ورود تیم ملی فوتبال ایران به این کشور صحبت هایی از تعامل و رایزنی با چند کشور به گوش رسید اما هنوز هیچ قرارداد رسمی امضا نشده است.

چرا برانکو بازی با ایران را لغو کرد؟

امروز اعلام شد یکی از تیم هایی که قرار بود ایران با آن ملاقاتی محبت آمیز داشته باشد، تیم عمان با راهنمایی برانکو است. هر چند مخالفت وی باعث شد تا این بازی نیز لغو گردد، اما چرا برانکو چنین تصمیمی را گرفت؟

طبق برنامه ریزی های قبلی شاگردان برانکو قرار است 19 خرداد امسال به مصاف نیوزلند بروند، همان تیمی که پیش از این به عنوان یکی از گزینه های تیم ملی فوتبال ایران هم مطرح شده بود اما با نظر اسکوچیچ این بازی برگزار نشد.

برانکو در نظر دارد تا تیم خود را قبل از این بازی تحت فشار قرار ندهد و با آرامش برنامه های تمرینی خود را ادامه دهد و به همین علت با برگزاری مسابقه با تیم ملی ایران مخالفت کرد.

این اتفاقات در شرایطی رقم خورد که مسئولان ایران و عمان برای ملاقات محبت آمیز در دوحه به توافق هایی رسیده بودند اما با مخالفت برانکو این بازی از دستور کار خارج شد. کوشش مسئولان فدراسیون فوتبال برای برپایی ملاقاتهای محبت آمیز همچنان ادامه دارد و از تیم فوتبال الجزایر به عنوان حریفی تدارکاتی نام برده می گردد.

منبع: فرارو

به "چرا برانکو بازی با ایران را لغو کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برانکو بازی با ایران را لغو کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید