گوشی تاشو هواوی Pocket S با نمایشگر 120 هرتزی معرفی گردید

به گزارش مجله کامپیوتر، همانطور که انتظار می رفت، هواوی دقایقی پیش از گوشی هوشمند تاشوی تازه خود یعنی Pocket S در چین رونمایی کرد. این محصول تازه، دومین گوشی تاشوی هواوی به شمار می رود که پس از گوشی تاشوی سال گذشته P50 Pocket در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی تاشوی تازه در مقایسه با P50 Pocket تفاوت چندانی ندارد و مهم ترین آن نیز در بخش پردازنده است. این شرکت در کنار گوشی تاشوی هواوی Pocket S، ساعت هوشمند Watch GT Cyber را نیز معرفی نموده است.

گوشی تاشو هواوی Pocket S با نمایشگر 120 هرتزی معرفی گردید

هواوی Pocket S مجهز به صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی OLED تاشو با وضوح 2790 در 1188 پیکسل است و از رنگ های 10 بیتی، رفرش ریت 120 هرتزی و نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می نماید. برخلاف شایعات که ادعا می کردند این گوشی نمایشگر ثانویه ندارد، هواوی از یک نمایشگر کوچک 1.04 اینچی به عنوان نمایشگر ثانویه در پنل پشتی این گوشی تاشو بهره برده که کاربران می توانند از آن بهره ببرند. اگرچه جنس پنل نمایشگر این گوشی از نوع OLED است، اما حسگر اثر انگشت با دکمه پاور آن ادغام شده است.

Pocket S اولین گوشی هوشمند تاشو در صنعت است که از لولای چندبعدی بهره می برد. این شرکت بزرگ فناوری در پنل پشتی این گوشی هوشمند تاشو از یک سیستم دوربین دوگانه بهره برده که سنسور اصلی آن، یک دوربین 40 مگاپیکسلی است. در کنار این سنسور نیز دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی به انجام وظیفه می پردازد. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند یک سنسور 10.7 مگاپیکسلی سلفی قرار گرفته که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی استفاده نمایند.

هواوی از پردازنده اسنپدراگون 778 4G به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره می برد. این تراشه هشت هسته ای مجهز به 4 هسته از نوع Cortex-A78 و 4 هسته دیگر از نوع Cortex-A55 است و عملکرد پردازشی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. در کنار این تراشه، باید به پردازنده گرافیکی Adreno 642L نیز اشاره نمود که وظیفه پردازش تصاویر این گوشی را برعهده دارد. بعلاوه 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز این گوشی هوشمند را همراهی می نمایند.

یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند تاشو در نظر گرفته شده که با شارژر پرسرعت 40 واتی انرژی مجدد آن تأمین می گردد. بعلاوه سیستم عامل Harmony OS 3 نیز به صورت پیش فرض روی این گوشی تاشوی نو هواوی نصب شده است. گوریلا گلس ویکتوس 5 که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات دارد به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی به ایفای نقش می پردازد و دوربین سلفی نیز درون حفره پنل جلویی این گوشی جاخوش نموده است.

در خصوص قیمت هواوی Pocket S نیز باید اشاره کنیم که نسخه با 128 گیگابایت حافظه داخلی + 8 گیگابایت حافظه رم آن 882 دلار، نسخه با 256 گیگابایت حافظه داخلی + 8 گیگابایت حافظه رم آن 890 دلار و در نهایت نسخه 512 گیگابایتی آن با قیمت 1028 دلاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی تاشو در رنگ های مشکی، نقره ای مات، سبز نعنایی، صورتی، طلایی و آبی کریستالی عرضه می گردد. فروش این گوشی از 19 آبان شروع خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشو هواوی Pocket S با نمایشگر 120 هرتزی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو هواوی Pocket S با نمایشگر 120 هرتزی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید