14 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان قربانی این ویروس شدند

به گزارش مجله کامپیوتر، رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته بیماری کرونا 207 نفر را در استان بستری کرد و 14 نفر هم با ابتلا به این بیماری جان ولی داده اند.

14 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان قربانی این ویروس شدند

دکتر علی احمد آقاپور رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های مجله کامپیوتر از ارومیه، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی استان به یک هزار و 161 نفر رسید و 555 بیمار کرونایی تازه در استان شناسایی شد که از این تعداد 207 نفر در مراکز درمانی بستری شده اند .

آقاپور از بستری بودن 227 نفر از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی اطلاع داد و اظهار کرد: از این تعداد 49 نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می نمایند .

او ادامه داد: بیشترین مقدار بستری شدگان کرونایی استان با 512 نفر به شهرستان ارومیه مرکز استان مربوط می گردد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: در شبانه روز گذشته 14 نفر در آذربایجان غربی در اثر ابتلا به کرونا جان خودرا از دست دادند که از این تعداد 5 نفر در ارومیه، 2 نفر در خوی، 2 نفر در سلماس و در هرکدام از شهر های بوکان، پیرانشهر، تکاب، ماکو، مهاباد و میاندوآب یک نفر گزارش شده است.

آقاپور گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به چهار هزار و 409 نفر رسیده است .

تا به امروز حدود 162 هزار و 164 نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند .

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "14 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان قربانی این ویروس شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان قربانی این ویروس شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید