استارتاپ

بانک اطلاعاتی استارت آپ های کشور تشکیل می شود

نشست هم اندیشی مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران با استارت آپ ها برگزار شد؛ مهدی اقتصادی هدف از تشکیل این جلسه را ارائه راهکارهای عملیاتی برای رونق تولید و صادرات بخش استات آپ ها اعلام کرد.

31 خرداد 1401

صدور الکترونیکی مجوز مشاغل خانگی در 4 استان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از الکترونیکی شدن صدور مجوز های مشاغل خانگی به صورت کامل خبر داد و گفت: از سال آینده در سراسر کشور مجوز ها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

29 فروردین 1399

9 روش کاربردی و ساده برای حل مشکل پرینتر در فایل مایکروسافت Word

در این مقاله قصد داریم روش هایی را به شما عزیزان معرفی کنیم که به یاری آن ها می توانید عدم پرینت صفحات در فایل Word را شناسایی نموده و به حل مشکل پرینتر خود اقدام کنید.

7 بهمن 1398

انعقاد قرارداد های دانشی در حوزه آب به ارزش 50 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با گردهمایی فناورانه سازمان ها، صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست 10 تفاهم نامه و 2 قرارداد همکاری میان بازیگران این زیست بوم امضاء شد.

28 دی 1398

چاپ خانه ای سه بعدی طی 24 ساعت

یک استارتاپ خلاق در ایالات متحده می تواند با هزینه ای بسیار اندک نسبت به ساخت خانه های سنتی در عرض 24 ساعت خانه هایی سه بعدی را تحویل خریداران دهد.

4 آذر 1398

کسب و کارهای نوپا در حاشیه

سیدمرتضی احمدپور- تبریز - خبرنگار:کسب و کارهای نو پا در آذربایجان شرقی طی سال های اخیر رشد چندان مناسبی نداشته است. شرکت هایی با عنوان استارت آپ در استان هم سابقه ای کمتر از 5 سال دارند و فقط در یکی 2 سال اخیر حمایت های سازمان دهی شده به سمت این کسب و کارها...

11 آبان 1398

امضای 4 قرار داد همکاری در حوزه صنایع غذایی

با خاتمه یافتن گردهمایی شرکت ها و استارتاپ های صنعت غذایی چهار قرارداد همکاری به امضا رسید.

14 مهر 1398

احداث 50 مرکز جدید در دانشگاه علمی کاربردی تا خاتمه سال

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور اظهار کرد: بیش از 50 مرکز جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی طی سال 98 در کشور احداث می گردد.

4 مهر 1398

افتتاح سامانه ثبت ایده های استارت آپی شتابدهنده گردشگری سی سو تک

در مراسم افتتاحیه سامانه ثبت ایده های استارت آپی شتابدهنده گردشگری سی سو تک از سامانه allamehtech.com که به سامانه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری متصل است، رونمایی شد.

25 شهریور 1398

یاری 2 میلیون یورویی بزرگ ترین درگاه رزرو هتل به استارتاپ های گردشگری│چهار شرکت آسیایی هم یاری هزینه گرفتند

موسسه Booking.com برای سومین سال پیاپی به استارتاپ های فعال در حوزه گردشگری توسعه پایدار یاری هزینه 2میلیون یورویی اعطا کرد.

21 مرداد 1398

پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه های ایران هلث و اینوتکس برپا می گردد

تهران- خبرنگاران- پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ایران هلث واینوتکس با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می گردد.

3 مرداد 1398

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ایران هلث و اینوتکس برپا می شود

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ایران هلث و اینوتکس با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می شود.

3 مرداد 1398