احضار سفیر سوئیس به وزارت خارجه، خطیب زاده: برای تهران تفاوتی نمی کند کدام یک از دو کاندیدای فعلی راهی کاخ سفید گردد

به گزارش مجله کامپیوتر، سخنگوی وزارت خارجه با اعلام احضار صبح امروز سفیر سوئیس و حافظ منافع آمریکا در کشورمان، گفت: توصیه ایران به ایالات متحده آن است که دست از فرافکنی های بی فایده بردارد.

احضار سفیر سوئیس به وزارت خارجه، خطیب زاده: برای تهران تفاوتی نمی کند کدام یک از دو کاندیدای فعلی راهی کاخ سفید گردد

به گزارش گروه سیاسی مجله کامپیوتر، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام احضار صبح امروز سفیر سوئیس و حافظ منافع آمریکا در کشورمان از سوی دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امورخارجه، که در پی انتشار بعضی ادعا های بی اساس مقامات رژیم آمریکا در مورد دخالت سایر کشور ها در انتخابات پیش رو در این کشور صورت گرفت، گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعا های تکراری و گزارشات ساختگی، ناشیانه و متقلبانه مقامات رژیم آمریکا، بار دیگر تاکید می نماید برای تهران هیچ تفاوتی نمی نماید کدام یک از دو کاندیدای فعلی راهی کاخ سفید گردد.

وی اضافه نمود: رژیم آمریکا و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این کشور که سابقه طولانی در دخالت و ایجاد آشوب در انتخابات دیگر کشور ها را در پرونده داشته و در دنیای متوهمانه و متقلبانه خود نیز محبوس هستند، در آستانه انتخابات این کشور ادعای بی اساسی را مطرح می نمایند تا با فرافکنی، پروژه غیردموکراتیک و سناریوی از پیش تعریف شده خود را جلو ببرند. دور از ذهن نیست که طراحان چنین سناریو های بچه گانه ای، به دنبال انحراف توجهات و افکار عمومی و انجام تحریکات مشکوک در آستانه انتخابات باشند.

خطیب زاده گفت: توصیه جمهوری اسلامی ایران به ایالات متحده آن است که دست از فرافکنی های بی فایده، اتهام زنی های بی اساس و سناریوسازی های مشکوک، برداشته و سعی نماید مانند یک کشور عادی در سطح روابط بین الملل و در ارتباط با کشور های دیگر عمل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احضار سفیر سوئیس به وزارت خارجه، خطیب زاده: برای تهران تفاوتی نمی کند کدام یک از دو کاندیدای فعلی راهی کاخ سفید گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضار سفیر سوئیس به وزارت خارجه، خطیب زاده: برای تهران تفاوتی نمی کند کدام یک از دو کاندیدای فعلی راهی کاخ سفید گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید