افزایش20 تا 30درصدی نرخ کرایه تاکسی، نرخ های تازه از یکم مهر اعمال می گردد

به گزارش مجله کامپیوتر، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج از افزایش 20 تا 30درصدی نرخ کرایه تاکسی درون شهری از یکم مهر سال جاری در سنندج اطلاع داد.

افزایش20 تا 30درصدی نرخ کرایه تاکسی، نرخ های تازه از یکم مهر اعمال می گردد

به گزارش خبرنگار از ،فرزاد زارعی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج از تغییر قیمت کرایه تاکسی در مرکز استان کردستان اطلاع داد و گفت: براساس مصوبه اخیر شورای شهر، نرخ کرایه تاکسی های درون شهری 20 تا 30 درصد متناسب با مسیرها، از یکم مهرماه به صورت رسمی افزایش می یابد.

زارعی با اشاره به اینکه هرساله در اردیبهشت ماه نرخ کرایه تاکسی افزایش یافته است، اضافه نمود: سال جاری شورای شهر به علت شرایط نامناسب مالی مردم و شرایط کرونایی، در نیمه دوم سال با افزایش نرخ ها موافقت نموده تا دیگر تا انتها سال شاهد هیچ گونه افزایشی نباشیم.

او با تأکید بر اینکه تمامی رانندگان تاکسی در سنندج از یکم مهرماه سال جاری موظف به نصب برچسب نرخ نامه بر روی تاکسی هایشان هستند، توضیح داد: ناوگان تاکسیرانی باید بیش از پیش خدمات خود را به شهروندان عرضه نمایند تا شاهد هیچ گونه نگرانی مردم نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهروندان در صورت مواجهه با دریافت کرایه بیشتر از سوی رانندگان تاکسی، می توانند به تاکسیرانی سنندج مراجعه و شکایت های خود را پیگیری نمایند تا برخورد های لازم در بخش تاکسیرانی انجام گردد.

افزایش دلخواهی نرخ کرایه تاکسی درون شهری به وسیله رانندگان در یک ماه اخیر در سایه بی نظارتی، نقدها و گله مندی هایی متعددی را از سوی شهروندان مرکز استان کردستان در پی داشته و از سوی دیگر رانندگان وسایل نقلیه عمومی هم می گفتند نرخ ها پایین و هزینه های آنان جبران نخواهد شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش20 تا 30درصدی نرخ کرایه تاکسی، نرخ های تازه از یکم مهر اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش20 تا 30درصدی نرخ کرایه تاکسی، نرخ های تازه از یکم مهر اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید