برای تمرینات داخل آب شناگران منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم

به گزارش مجله کامپیوتر، خشایار حضرتی در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط ملی پوشان شنا گفت: در حال حاضر تمرینات بدنسازی شناگران در حد امکانات و وسایل انجام می گردد. تمرینات هوازی را نیز پیگیری می کنیم تا زمانیکه استخرها باز گردد.

برای تمرینات داخل آب شناگران منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم

مربی تیم ملی شنا ادامه داد: برای از سر گیری تمرینات داخل آبِ شناگران منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا این اجازه را به ما بدهند. وزیر ورزش چند روز گذشته اطلاع داد احتمالاً از 15 روز آینده رشته های ورزشی با توجه به میزان کم تماس و ارتباط به صورت پلکانی فعالیت خود را از سر گیرند. باید دید شرایط شنا و بازگشایی استخرها با توجه به ویروس کرونا چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: ملی پوشان می توانند به طور اختصاصی تمرینات داخل آب خود را در استخر آزادی از سر گیرند چرا که تعداد خط ها در استخر آزادی زیاد است و تعداد ملی پوشان کم است. با حفظ نکات بهداشتی این امکان وجود دارد و برای انجام آن منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم.

حضرتی درباره شرایط کسب سهمیه المپیک نیز گفت: با توجه به اتفاقات اتفاق افتاده کسب سهمیه المپیک سخت شد چرا که از 15 اسفند ماه سال گذشته تمرینات داخل آب متوقف شد. در آن دوره اگر مسابقات کسب سهمیه لغو نمی شد به ورودی المپیک نزدیک بودیم و ممکن بود کسب سهمیه اتفاق بیافتد. در حال حاضر بیشتر کشورها درگیر کرونا هستند و تمرینات خارج از آب را انجام می دهند. شنا با سایر رشته ها متفات است و برای تمرین به آب احتیاج دارد.

مربی تیم ملی شنا در انتها گفت: متأسفانه کرونا همه چیز را لغو کرد و هیچ رویداد ورزشی برگزار نمی گردد. این شرایط فقط برای ما نیست و تمام کشورها با آن درگیر هستند. باید منتظر اعلام شرایط جدید بمانیم تا درباره برگزاری مسابقات تصمیم گیری گردد. بعید می دانم تا سپتامبر مسابقه ای برگزار گردد. باید با این شرایط ساخت و آمادگی ذهنی و بدنی را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای تمرینات داخل آب شناگران منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تمرینات داخل آب شناگران منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید