خدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران هاخدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران ها

به گزارش مجله کامپیوتر، خدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران ها

رستوران ها یکی از کسب و کارهایی هستند که برای جذب و نگهداری مشتری در اینترنت، به شدت به اینستاگرام نیاز دارند. حال اگر این اتفاق به درستی بیافتد منجر به افزایش جلب مخاطبین در رسانه اینستاگرام شده و برای رستوران سود آوری مناسبی خواهد داشت. اما در حال حاضر بیشتر رستورانها مخصوصا رقیبان دور و اطرافشان هم از این موضوع خبر دارند و با حضور فعال در این رسانه سعی در حدبیشتر کردن سهم بازار خود را دارند. در این بین چه رستورانهایی پیروز هستند؟ رستوران هایی که برنامه های متمایز و منحصر به فرد برای مخاطبان خود در اینستاگرام دارند و می کوشند با تولید محتوای خلاقانه و وایرال، درصد بیشتری از سهم بازار را برای خود کنند. اما سوال اصلی تر اینجاست که این تولید محتوا به چه شکل باید انجام گیرد؟

خدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران هاخدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران ها

تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران

تولید محتوای رستورانها در حال حاضر در سه حالت انجام می شود:

  1. بسیار مبتدیانه
  2. میانه و معمولی
  3. حرفه ای و مجذوب کننده

تولید محتوای مبتدیانه

معمولا صاحبان این گونه رستورانها فکر می کنند فقط با حضور در اینستاگرام می توان مشتریان را جذب کرد و نگه داشت! در حالی که غافل از این هستند که حضور در هر فضایی نیازمند بررسی و برنامه ریزی است. اغلب اینگونه محتواها از طریق فردی که در درون رستوران هست ایجاد می شود و این فرد بدون هیچ برنامه و خلاقیتی فقط روزمرگی رستوران را در پیج اینستاگرام به تصویر می کشد. اینگونه رویکردها برای رستورانها بسیار سمی محسوب می شود.

محتواهای اینگونه به مخاطب این مفهموم را می رساند که ما برای شما ارزش کمی قائل هستیم. همچنین این محتوا به صورت ناخودمطلع روی نگاه مشتری به کیفیت سرویس شما تاثیر می گذارد. هر چه محتواها بی کیفیت تر باشد مخاطبان فکر می کنند سرویس ها و غذاهای رستوران هم به همان شکل است. حتی اگر در واقعیت چنین نباشد.

پس اگر در حال حاضر جزء چنین دسته ای هستید این برنامه را کنار بگذارید و بروید به سراغ دسته بندی های بعدی تا مشتریان و مخاطبان خود را بیشتر از این از دست ندهید.

تولید محتوای میانه و معمولی

صاحبان این رستورانها می دانند که باید در فضای اینستاگرام با تصاویر و ویدیوهای قوی حضور پیدا کنند اما تشخیص محتوای قوی و خوب را ندارند. معمولا در این دسته یک سری افراد اینفلوئنسر یا عکاس مسئولیت تولید محتوای رستورانها را قبول می کنند و به یک دوربین و لنز با یک سری سناریوهای از پیش تعیین شده می آیند و محتوا پیج اینستاگرام رستوران را تولید می کنند. غافل ازینکه این رستوران چه جوریه؟ چه سبکیه؟ چه جنس مشتریایی داره؟ شخصیت و لحن رستوران چیه؟ و...

معمولا این شکل رستورانها بعد از دو سه ماه کار کردن می بینند که پیج اونها به یک پیج آلبوم غذا تبدیل شده، و یا اینقدر یک فرایند تکرار شده که خود صاحب رستوران هم علاقه ای به خواندن و دنبال کردن پیج و محتوای رستوران را ندارد.

اینجاست که تفاوت ها شکل می گیرد. وقتی هیچ اثری از محتوای خلاقانه و وایرال نباشد، مخاطبان کم کم پیج شما را ترک می کنند. وقتی شما هیچ اطلاعات مفید و مجذوب کنندهی برای مخاطبان خود در پیج اینستاگرام نداشته باشید آنها شما را آنفالو می کنند. وقتی شما محتواهای تکراری و بدون هیچ برنامه ریزی ای ایجاد کنید، هر چقدر هم که محتوا قشنگ و با کیفیت باشد مخاطب شما را ترک خواهد کرد.

در چنین مواقعی دو اتفاق می افتد. یا صاحب رستوران به این موضوع پی می برد یا خیر! اگر پی ببرد که احتمالش خیلی کم است(چون ذهنیت درستی از تولید محتوا و حضور در اینستاگرام ندارد) در پی رفتن از این دسته به دسته بعدی می افتد. اگر نه که تا هنگام مطلعی پیدا کردن، در این حلقه بی انتها باقی خواهد ماند.

تولید محتوای حرفه ای اینستاگرام برای رستوران ها

این دسته از رستورانها به این موضوع رسیده اند که همه رستورانهای دور و اطرافشان نیز در اینستاگرام حضور دارند. پس برای رقابت با آنها باید با قدرت بیشتری در این رسانه حضور پیدا کنند. خدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران ها شامل برنامه ریزی و ایجاد محتواهای با کیفیت با قابلیت وایرال است. محتواهایی که هر یک از آنها حاوی پیامی هستند که در آن محتوا قصد دارد این پیام را به بهترین شکل با مخاطب به اشتراک بگذارد. محتواهای تولید شده در قالب یک استراتژی محتوایی با توجه به هدف گذاری برند ساخته می شود. در محتواهای ساخته شده همواره سعی می شود پیام برند از لحن و صدا و شخصیت خود برند نشات گرفته باشد.

این شکل از تولید محتوا رستوران را نمی توانند افراد یا اشخاصی که با یک دوربین کل پکیج را درمی آورند ایجاد کنند. برای این منظور رستوران ها باید به سراغ شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی بفرایند. این شرکت ها می توانند با توجه به تجربه بالای خود برنامه ریزی های مناسب و استانداردی در جهت حفظ جایگاه برند، افزایش مخاطب و همچنین حفظ مخاطبین فعلی برند در رسانه انجام دهند.

آن موقع است که صاحبین رستورانها هم با دیدن محتوای پیجشان به هیجان می افتند و همواره منتظر پست و استوری بعدی هستند تا سورپرایز شوند. البته برای رسیدن به چنین برنامه هایی، آژانس های تبلیغاتی نیازمند همکاری دو جانبه با رستوران هستند.

با کدام آژانس تبلیغاتی کار کنیم؟

شاید هر آژانسی بتواند این کار را انجام دهد اما ما در اینجا می خواهیم آژانسی را به شما معرفی کنیم که برنامه ریزی جامع و کاملی برای حضور پیروز رستوران ها در اینستاگرام دارد. آژانس تبلیغاتی شایگان یکی از آژانس های تبلیغاتی با تمرکز در زمینه تولید محتواهای با کیفیت و اثرگذار است. این آژانس برنامه ریزی های کامل و ویژه ای برای رستورانهایی دارد که می خواهند با ارائه کیفیت مناسب در رسانه اینستاگرام، به جذب حداکثری مخاطب رسیده و سهم بیشتری از بازار کسب کنند.

شایگان با ارائه راهکارهای تولیدی مجذوب کننده و ایده های خلاقانه به رستوران ها یاری می کند تا به نتیجه های مطلوب برسند. با دنبال کردن صفحه تیزر رستوران می توانید بخشی از فعالیت های و راهکارهای ارائه داده شده این مجموعه در خصوص تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران ها را مشاهده بفرمایید.

همچنین اگر در پی تبلیغ رستوران خود هستید این آژانس با ارائه راهکارهای بسیار کاربردی شما را در این راستا یاری خواهد کرد. برای اینکه برخی راهکارهای عملی تبلیغات رستورانها را ببینید پیشنهاد می کنم صفحه تبلیغ رستوران آژانس شایگان را مشاهده کنید.

شایگان با ارائه خدمات بازاریابی در اینستاگرام به صورت کامل حرفه ای و در استانداردهای جهانی می کوشد سطح برند مشتریان خود را تا جای ممکن بالا ببرد و با افزایش سطح کیفی برند در محتوای ارائه داده شده، مسلما منجر به افزایش وایرال و جذب حداکثری مخاطب خواهد شد.

پیشنهاد می کنم حتما از صفحاتی که در بالا لینک آنها را گذاشتیم بازدید کنید تا اطلاعات کاملی در خصوص نحوه تولید محتوا پیج اینستاگرام برای رستوران ها و تبلیغ آنها مطلع شوید.

در آخر شما را به دیدن تیزرهای ساخته شده شایگان برای رستورانها دعوت می کنم:

منبع: همگردی

به "خدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران هاخدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران هاخدمات تولید محتوا اینستاگرام برای رستوران ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید