دانشگاه های برگزیده در ثبت و همانندجویی سرانجام نامه ها و رساله ها اعلام شدند

به گزارش مجله کامپیوتر، توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات دانشگاه های برگزیده سال تحصیلی 1397-1398 در ثبت و همانندجویی سرانجام نامه ها، رساله ها، و پیشنهاده ها معرفی شدند.

دانشگاه های برگزیده در ثبت و همانندجویی سرانجام نامه ها و رساله ها اعلام شدند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی مجله کامپیوتر به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، درحال حاضر 24 هزار استاد و بیش از 45 هزار دانشجو در سامانه همانندجو عضو هستند که در این میان دانشگاه شیراز، دانشگاه فردوسی مشهد، و دانشگاه سمنان رتبه های نخست تا سوم همانندجویی را در سال تحصیلی 1397- 1398 به دست آورده اند و این سامانه در نشانی TIK.IRANDOC.AC.IR در دسترس همگان است.

افزون بر این، ایرانداک سامانه ملی ثبت خاتمه نامه، رساله، و پیشنهاده را در نشانی SABT.IRANDOC.AC.IR راه اندازی کرده است که روی هم 424 مؤسسه در سال تحصیلی 1397- 1398 با آن همکاری داشته و بیش از 63 هزار خاتمه نامه و رساله (پارسا) و نزدیک به 37 هزار پیشنهاده (پروپوزال) را در آن ثبت کرده اند.

برترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در دانشگاه آزاد اسلامی نیز واحدهای مرودشت، شاهرود، بندرعباس، شهر قدس و گچساران بیشترین مدارک را در سامانه ملی ثبت خاتمه نامه، رساله، و پیشنهاده ثبت کرده اند.

بیشتر دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری (عتف) نیز در سامانه ملی ثبت خاتمه نامه، رساله، و پیشنهاده مشارکت داشته اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دانشگاه های برگزیده در ثبت و همانندجویی سرانجام نامه ها و رساله ها اعلام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های برگزیده در ثبت و همانندجویی سرانجام نامه ها و رساله ها اعلام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید