دروازه بان پرسپولیس به 2 شرط برمی گردد

به گزارش مجله کامپیوتر، در شرایطی که بازی های لیگ به دلیل برگزاری رقابت های انتخابی جام جهانی تعطیل شده و باشگاه ها برای حفظ آمادگی شان تمرین و بازی های محبت آمیز را از سر گرفته اند، شرایط در باشگاه پرسپولیس کمی به هم ریخته است.

دروازه بان پرسپولیس به 2 شرط برمی گردد

در واقع به غیر از آنکه نیمی از بازیکنان اصلی این تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس هم ساز جدایی سر داده و اعلام کرده می خواهد قراردادش را یک طرفه فسخ کند. رادو پرافتخارترین بازیکن خارجی لیگ برتر محسوب می شود و در این فصل 4 بار برای پرسپولیس به میدان رفته، ولی نپرداختن مطالباتش از سوی باشگاه، باعث شده تا او به کرواسی برشود و پیغام جدایی سر دهد.

به تازگی، اما به نظر می رسد او پالس های مثبتی برای بازگشت فرستاده است؛ آنطور که ایسنا خبر داده بوژیدار رادوشوویچ 2 شرط برای بازگشت گذاشته است؛ اولی پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه است، دومی هم اینکه به خاطر رفتار های مدیران باشگاه ناراحت است و در نامه خود به باشگاه نوشته که برای برای بازگشتش باید عذرخواهی رسمی از سوی مدیران باشگاه بشود.

به گزارش مجله کامپیوتر، اختلاف نظر با رادو در شرایطی اجرا شده که پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر جدال بسیار نزدیک و حساسی با سپاهان برای کسب نام قهرمانی در لیگ دارد.

منبع: فرارو

به "دروازه بان پرسپولیس به 2 شرط برمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان پرسپولیس به 2 شرط برمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید