دسته پرو پلی استیشن 5 احتمالا به زودی معرفی می گردد

به گزارش مجله کامپیوتر، طبق نوترین گزارش های منتشر شده، سونی در حال کار روی یک کنترلر نو برای پلی استیشن 5 است و این کمپانی در هفته های آینده این سخت افزار نو را معرفی خواهد نمود.

دسته پرو پلی استیشن 5 احتمالا به زودی معرفی می گردد

به نظر می رسد که این کنترلر با نام رمز Hunt در دست توسعه است و شامل چندین ویژگی جالب از جمله آنالوگ های قابل تعویض، Trigger Stops و دکمه های اضافه در پشت می گردد. لازم به ذکر است که تصاویری از این کنترلر در دسترس بعضی قرار گرفته اما به طور کامل پخش نشده است. با این حال طبق گفته ها این دسته ظاهر دوال سنس را تا حد زیادی حفظ می نماید اما چند تفاوت کلیدی وجود دارد. یکی از بزرگ ترین تغییرات، آنالوگ های دسته است که به شما این امکان را می دهد تا آن ها و اجزایشان را کاملا جدا کنید.

این احتمالا بدان معناست که مشکلاتی از قبیل استیک دریفت که باعث ناهماهنگی هایی در گیم پلی می گردد را راحت تر می توان حل کرد و نیازی به تعویض بخش های مختلفی از دسته نخواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های ذکر شده، دکمه هایی اضافی در پشت کنترلر است که در طول سال ها با مراجعه بازیکنان به شرکت هایی مانند SCUF Gaming و NACON برای چنین کنترلرهایی، محبوبیت بیشتری پیدا نموده اند. قابلیت توقف تریگرها نیز باعث می گردد تا حرکات شما بهتر از قبل در بازی اجرا شوند.

بعلاوه به نظر می رسد که نمونه اولیه این دسته از نوعی کاور خاص بهره می برد که برای یاری به نگه داشتن کنترلر ساخته شده و قابل تعویض است. از طرفی این کنترلر دارای به روزرسانی های نرم افزاری قابل توجهی خواهد بود. از آن جایی که قیمت دوال سنس 69.99 دلار است، می توان حدس زد که قیمت کنترلر تازه به طور تقریبی 169.99 دلار باشد. همانطور که احتمالا می دانید قیمت کنترلر فعلی ایکس باکس سری حدودا 60 دلار و نسخه الایت سری 2 آن نیز 160 دلار است. احتمالا تفاوت دو کنترلر رسمی پلی استیشن 5 نیز در همین حوالی باشد.

فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست اما گفته شده که سونی در انتها ماه جاری میلادی از چندین سخت افزار تازه رونمایی خواهد نمود و احتمالا شاهد این کنترلر تازه خواهیم بود. بعلاوه احتمالا اطلاعات تازهی از بازی گاد آو وار رگناروک تا انتها این ماه منتشر گردد، اما تعیین نیست که همراه با معرفی سخت افزارهای تازه خواهد بود یا خیر.

منبع: Try Hard Guides

منبع: دیجیکالا مگ

به "دسته پرو پلی استیشن 5 احتمالا به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته پرو پلی استیشن 5 احتمالا به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید