دستور ویژه رئیس صداوسیما درباره قسمت آخر پایتخت ، شاید کار ستون پنجم دشمن باشد

به گزارش مجله کامپیوتر، رئیس سازمان صداوسیما به معاونت سیما دستور ویژه ای برای آنالیز حواشی قسمت آخر پایتخت 6 داده و گفته است باید مشخص گردد این اقدام حاصل اشتباه و بی توجهی است یا فتنه انگیزی ستون پنجم فرهنگی دشمن؟!

دستور ویژه رئیس صداوسیما درباره قسمت آخر پایتخت ، شاید کار ستون پنجم دشمن باشد

به گزارش مجله کامپیوتر به نقل از فارس، رئیس سازمان صدا وسیما در دستوری ویژه به سید مرتضی میرباقری با اشاره به حواشی قسمت آخر مجموعه پایتخت 6 تاکید نموده ضروری است آنالیز گردد که این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن؟!

علی عسکری در این دستور که با تشکر و تقدیر از زحمات گسترده معاون سیما، مدیران شبکه ها و همکاران تلویزیون در فراوری و پخش برنامه های متنوع و جذاب نوروزی و کسب نصاب بالا در میزان جذب مخاطبان شروع شده است، تصریح نموده است: از آنجا که بعضی از موارد (از قبیل قسمت سرانجامی سریال پایتخت) نسبت به ضوابط و چارچوب های رسانه ملی دقت لازم را نداشته اند و کوشش های شبانه روزی اجرا شده در بخش های مختلف سازمان صدا وسیما را تحت الشعاع حاشیه سازی هایی قرارداده اند ضروری است این موضوع آنالیز دقیق و همه جانبه گردد.

رئیس سازمان صدا وسیما در سرانجام خطاب به میرباقری تاکید نموده است: انتظار دارد ضمن برخورد مناسب، برنامه ریزی لازم برای پیشگیری از تکرار چنین مواردی صورت گیرد.

فصل ششم پایتخت در کنار نابهنجاری هایی که به تصور کشیده بود در قسمت سرانجامی سکانس هایی را مشابه فیلمفارسی های قبل از انقلاب بازسازی نموده بود که با واکنش ها و اعتراضات بسیاری همراه شد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد متفاوت وزیر ارشاد به پایتخت6

کنایه مهاجری به صداوسیما | فیلم گوگوش را به جای پایتخت پخش می کردید بیشتر آگهی نمی گرفتید؟

بازسازی دو فیلم پیش از انقلاب در نمای سرانجامی پایتخت | خواب خرگوشی ممیزهای تلویزیون!

منبع: همشهری آنلاین

به "دستور ویژه رئیس صداوسیما درباره قسمت آخر پایتخت ، شاید کار ستون پنجم دشمن باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ویژه رئیس صداوسیما درباره قسمت آخر پایتخت ، شاید کار ستون پنجم دشمن باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید