دستگاه های دیالیز مورد نیاز دانشگاه ها تأمین خواهد شد

به گزارش مجله کامپیوتر، کرمانچی گفت: به دانشگاه ها بر اساس نیاز و تعداد بیماران دستگاه های دیالیز تعلق خواهد گرفت.

دستگاه های دیالیز مورد نیاز دانشگاه ها تأمین خواهد شد

به گزارش ، به نقل از وزارت بهداشت، جمشید کرمانچی، معاون مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت اظهار کرد: مراکز جامع بیماران خاص دانشگاه ها در اولویت حمایت وزارت بهداشت هستند و این مراکز موظفند خدمات مشاوره پزشکی، دارویی، توانبخشی و دندانپزشکی به بیماران ارائه دهند.

کرمانچی در ادامه اضافه نمود: با توجه به اهتمام معاونت درمان به این موضوع، دانشگاه های علوم پزشکی موظفند با درک شرایط بیماران خاص و صعب العلاج، برنامه های جامعی برای ارائه خدمات به این بیماران در نظر گیرند و نظارت دقیقی بر کیفیت ارائه خدمات انجام دهند.

او در ادامه شرح داد: سامانه ثبت بیماران خاص دانشگاه ها باید به صورت پیوسته تکمیل و به روز رسانی شود چرا که حمایت بیماران از طریق این سامانه ها انجام خواهد شد.

کرمانچی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به صورت الکتروینک تاکید کرد: دانشگاه ها باید برای تکمیل خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج، استقرار چرخه الکترونیک خدمات را در دستور کار خود قرار دهند.

او در خصوص تامین دستگاه های دیالیز مورد نیاز دانشگاه ها گفت: به دانشگاه ها بر اساس نیاز و تعداد بیماران دستگاه های دیالیز تعلق خواهد گرفت.

شرکت های دانش بنیان، محور پیشرفت و تولیدمعاون مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها در انتها اضافه نمود: کارنامه سه ماهه از عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی در این زمینه تدوین شده است تا نقاط ضعف و قوت دانشگاه ها شناخته شود. این کارنامه ها ملاکی بر نحوه عملکرد دانشگاه ها و دریافت تسهیلات خواهد بود.منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دستگاه های دیالیز مورد نیاز دانشگاه ها تأمین خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های دیالیز مورد نیاز دانشگاه ها تأمین خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید