سام وو نترسو در کتابفروشی ها

به گزارش مجله کامپیوتر، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ این مجموعه داستانی خنده دار درباره ماجرای خیلی بامزه شجاع ترین پسر ترسوی دنیا است! سام پسری چینی -آمریکایی است که از برخی چیزها مانند اشباح، تاریکی یا کوسه ها می ترسد؛ اما در پی راه چاره هایی است تا به خودش یاری کند نترسد. راه چاره هایی که ماجراهایی شاد و سرگرم کننده می سازند و با تصاویر مجذوب کننده، حاشیه نویسی های بانمک و جزییات تازه از زندگی مردمان شرق آسیا باعث می شوند بچه ها دبستانی به خواندن علاقه مند شوند.

سام وو نترسو در کتابفروشی ها

ماجرا از این قرار است که همکلاسی سم، رالف در گردش علمی مدرسه جلوی همه به سم گفته ترسو و حالا سم به یاری دوستانش می خواهد ثابت کند که ترسو نیست. ترسیدن آسان است؛ ولی حتی وقتی می ترسیم باید با ترس هایمان روبه رو شویم. سام وو قهرمانی است که با ترس هایش دل بچه ها را تسخیر می نماید. آنها تصویری از خودشان را در ماجراهای این پسر چینی - آمریکایی می بینند، حسابی می خندند و یاد می گیرند چگونه با همراهی والدین یا دوستان شان بر مسائل شان غلبه نمایند.

جلد اول این مجموعه با عنوان سام وو نترسو از اشباح نمی ترسد است. سم با خودش تکرار می نماید: کی گفته من از اشباح می ترسم؟ من حتی مقدار سر سوزن از اشباح نمی ترسم؛ ولی رالف، بعد از آن اتفاق ناجوری که توی مدرسه افتاد، بهم می گوید جوجه ترسو. برای همین فکر کردم باید نقشه ای بریزیم: یک دستیار ترسناک و خشن استخدام کنم. یک بار برای همواره شاه اشباح را شکست بدهم. به همین سادگی! نه، ولی انگار به همین سادگی ها هم نیست... ..

جلد دوم با عنوان سام وو نترسو از کوسه ها نمی ترسد درباره ترس های سم و رفتن او به دریاست و باز هم با خودش می گوید: کی گفته من از کوسه می ترسم؟ حالا اینکه کوسه توی آکواریوم یکهو هوس کرد بپرد طرفم و من را بخورد که دیگر تقصیر من نبود. برای همین وقتی قرار شد برای دوستم بروم ساحل، فکر کردم بهتر است این دو تا قانون ساده را رعایت کنم: پایم را توی آب نگذارم و در همان خشکی بمانم. راهی برای فراری دادن کوسه ها پیدا کنم این طوری دیگر خیال آدم راحت می گردد... مگر نه؟.

انتشارات فندق (واحد کودک ونوجوان نشر افق) به تازگی جلد اول و دوم مجموعه سه جلدی سام وو نترسو نوشته کیتی و کوین سانگ با تصویرگری ناتان رید را با ترجمه مینا قنواتی در 220 صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای هر جلد 155 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سام وو نترسو در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سام وو نترسو در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید