سوارس: بارسلونا برای من رقیب بیاورد راضی می شوم

به گزارش مجله کامپیوتر، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا از اضافه شدن یک بازیکن دیگر به فهرست بازیکنان خط حمله آبی و اناری های کاتالونیا استقبال کرد.

سوارس: بارسلونا برای من رقیب بیاورد راضی می شوم

به گزارش مجله کامپیوتر، لوئیس سوارس می گوید نه تنها از شدت دریافت رقابت داخلی در خط حمله بارسلونا ناراحت نمی گردد، بلکه از آن استقبال می نماید.

بارسلونا در حال حاضر برای سوارس 32 ساله جانشینی تخصصی ندارد و او می گوید به نفع تیم است که چنینی بازیکن به جمع هم تیمی هایش اضافه گردد.

سوارس در گفت وگو با نشریه اروگوئه ای اواسیون گفت: بالاخره زمانی خواهد رسید که سن و سال من اجازه نخواهد داد که در سطحی بالا بازی کنم، در سطحی که بارسلونا احتیاج دارد. با این حال تا زمانی که من می توانم در چنین سطحی بازی کنم و قدرت داشته باشم، خیلی بهتر می گردد که بارسلونا رقابت داخلی در تیم را افزایش دهد. اینکه باشگاه بخواهد یک مهاجم جدید بخرد، اصلاً عجیب نیست. واقعیت فوتبال همین است. این اتفاق برای خود من هم بهتر خواهد بود، چون انتظارات را بالا می برد. برای باشگاه هم اوضاع بهتر می گردد، چون رقابت داخلی افزایش پیدا می نماید.

این مهاجم اروگوئه ای در ادامه راجع به تجربه ای که از پنج سال حضورش در بارسلونا داشته است، صحبت کرد و اضافه نمود: در این پنج سال همواره روی من فشار وجود داشته است و همواره سعی نموده ام که به یک شیوه به آن پاسخ دهم. بازی در باشگاهی مانند بارسلونا و حفظ صندلی تان در تیم کار آسانی نیست. اینجا هر سه روز شما یک امتحان دارید. خبری از استراحت نیست و داشتن یک روز بد، بخگرددنی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سوارس: بارسلونا برای من رقیب بیاورد راضی می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوارس: بارسلونا برای من رقیب بیاورد راضی می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید