شکست کاظمی برابر قهرمان دنیا، ناکامی پای سکو

به گزارش مجله کامپیوتر، در ادامه این مسابقات که به میزبانی روسیه در سالن تراکتور شهر چلیابینسک جریان دارد محمد کاظمی تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در چهارمین مبارزه خود برای دیدار با تائه هون کیم از کره جنوبی به میدان رفت. این کره ای مدال طلای سال 2013 دنیا ، دو طلای قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی و سه مدال رنگارنگ از مسابقات جایزه بزرگ در سال 2014 را در کارنامه خود داشت.

شکست کاظمی برابر قهرمان دنیا، ناکامی پای سکو

این دیدار با برتری کاظمی شروع شد و در همان ابتدا با ضربه روی صورت حریف نامدار خود سه امتیاز گرفت. اعتراض مربی کره ائیها روی این ضربه قبول نشد و در ادامه کاظمی 2 امتیاز دیگر گرفت و راند اول را 5بر3 به سود خود سرانجام داد.راند دوم را کیم کره ای بهتر شروع کرد و خیلی زود امتیازات عقب افتاده را جبران کرد و 7بر5 هم پیش افتاد. این کره ای در سرانجام راند سوم 11 بر 10 پیروز از میدان خارج شد تا محمد کاظمی در یک قدمی سکوی قهرمانی با شایستگی از رسیدن به مدال بازمانده و از دور مسابقات کنار برود.

محمد کاظمی در سه مباره اول خود 49 امتیاز کسب کرد و 11 امتیاز از دست داد. وی دور نخست 15 بر5 جورجیو نیکولائو از قبرس را شکست داد و با برتری 15 بر صفر مقابل تایلر موسکات از کانادا کار خود را ادامه داد و سپس وهاب زازای از افغانستان را 19 بر 6 از پیش رو برداشت و به یک چهارم نهایی راه یافت.

امروز تیم ملی کشورمان در بخش بانوان هم یک نماینده داشت . اکرم خدابنده سرگروه تیم ملی بانوان کشورمان در وزن 73+ کیلوگرم دور دوم به ترکیه 9 بر 8 باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

برای تیم ملی تکواندوی کشورمان در این مسابقات فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا کسب نموده اند. علیرضا نصر و فاطمه روحانی هم از دور مسابقات کنار رفته اند.

این دوره از مسابقات با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور 22 اردیبهشت ماه به میزبانی روس ها شروع و 28 اردیبهشت ماه به سرانجام می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکست کاظمی برابر قهرمان دنیا، ناکامی پای سکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست کاظمی برابر قهرمان دنیا، ناکامی پای سکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید