صالحی امیری: میزان مستمری قهرمانان المپین را افزایش دادیم، شهنازی مشغله های زیادی دارد و درگیر جلسات است

به گزارش مجله کامپیوتر، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: میزان مستمری المپین ها در سال جاری از 200 به 500 هزار تومان افزایش داشته است.

صالحی امیری: میزان مستمری قهرمانان المپین را افزایش دادیم، شهنازی مشغله های زیادی دارد و درگیر جلسات است

به گزارش مجله کامپیوتر، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش گفت: پیشکسوتان ریشه های سبز درخت ورزش هستند و اگر نسل جدیدی بدرخشد به خاطر پیشکسوتان است.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه تاریخ معاصر ورزش ایران یعنی پیشکسوتان، افزود: امروز یکی از آنها تعریف می کرد که در زمان فعالیتش شب لباس های خود را می شست و روز بعد برای یک مسابقه دیگر از آنها استفاده می کرد این یعنی اینکه در گذشته ورزشکاران ما قانع بودند.

وی بیان کرد: ما از مراسم امروز دو هدف داشتیم، اول اینکه به پیشکسوتان اعلام کنیم همچنان شما را می بینیم و دوم این که به نسل جدید منتقل کنیم که مدال انسان را بزرگ نمی کند، بلکه مرام پهلوانی انسان را بزرگ می کند.

صالحی امیری گفت: پیشکسوتان عضو جامعه ورزش هستند. ما میزان مستمری قهرمانان المپین را از 200 به 500 هزار تومان افزایش داده ایم که سال 98 هم این مبلغ افزایش خواهد یافت. وزارت ورزش نیز برنامه جامعی تعریف کرده تا شاهد تحول توجه به المپین ها باشیم.

صالحی امیری همچنین در مورد وضعیت دبیر کل کمیته ملی المپیک توضیح داد: آقای شهنازی این روزها مشغله های زیادی دارد و درگیر حضور در جلسات است. او مدیری سخت کوش است که بخشی از کارهای اجرایی من را انجام می دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین در مورد وضعیت موزه ورزش توضیح داد و یادآور شد: موزه در دو طبقه خواهد بود و ما بیش از 100 مدال و کاپ از قهرمانان و پیشکسوتان دریافت کرده ایم. همکاران ما در تلاشند تا در بهار این موزه را افتتاح کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صالحی امیری: میزان مستمری قهرمانان المپین را افزایش دادیم، شهنازی مشغله های زیادی دارد و درگیر جلسات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: میزان مستمری قهرمانان المپین را افزایش دادیم، شهنازی مشغله های زیادی دارد و درگیر جلسات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید