فراخوان حمایت از پژوهش های حوزه بازی و اسباب بازی منتشر شد

به گزارش مجله کامپیوتر، فراخوان حمایت از پژوهش های حوزه بازی و اسباب بازی، از سوی شورای نظارت بر طراحی، تولید، واردات و توزیع اسباب بازی منتشر شد.

فراخوان حمایت از پژوهش های حوزه بازی و اسباب بازی منتشر شد

به گزارش گروه اجتماعی مجله کامپیوتر، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، شورای نظارت بر اسباب بازی از پژوهش هایی که بر مبنای نقش نظارتی این شورا بر اسباب بازی، توسعه صنعت اسباب بازی، فرهنگ، مسائل حقوقی، نیاز های تربیتی و روانشناختی و اقتصاد اسباب بازی باشد، حمایت می کند.

بر اساس این فراخوان تمامی پژوهشگران علاقه مند و فعال در حوزه سرگرمی ها و اسباب بازی ها می توانند طرح نامه تکمیل شده خود را در قالب فرم خام پروپوزال حداکثر تا روز 30 بهمن 1400 به نشانی ([email protected]) ایمیل دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی ارسال کنند.

بر همین اساس در صورتی از این پژوهش ها حمایت می شود که موضوع آن در راستای اهداف، ماموریت ها و سیاست های شورا باشد. موضوع های پیشنهادی در جهت راه های تازه برای توسعه، حمایت و یا رفع مسائل مربوط به صنعت اسباب بازی، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان یا شورای نظارت بر اسباب بازی باشد.

همچنین این پژوهش ها باید کاربردی و به روز باشد و قابلیت اجرایی شدن را داشته باشد یا اینکه نتایج پژوهش مستقیماً در جریان صنعت یا مسائل شورا باشد، به دور از کلی نگری ها بوده و بتواند نتایج دقیق و ملموسی ارائه کند.

در عین حال نتایج پژوهش باید به صورت موردی و واقعی مورد استفاده قرار گیرد و چنانچه پژوهش در قالب انتها نامه است تمامی مراحل انتها نامه از انتخاب عنوان تا دفاع از انتها نامه و رساله با هماهنگی شورا اجرا شده باشد و پروپازال های ارائه شده به کمیسیون پژوهش شورا صرفا در فرمت یادشده قابل پذیرش است.

شورای نظارت همچنین از پژوهش ها در چهار سطح معنوی به صورت مشاوره و قراردادن دیدگاه تخصصی از طریق کارشناسان شورا، کانون و صنعت، انتشار و اطلاع رسانی نتایج از طریق رسانه های کانون و همکار، خبرگزاری ها و رسانه ملی، مادی از طریق اعطای کمک هزینه پژوهش به شرط پذیرفته شدن پروپوزال در کمیسیون پژوهش شورا و پژوهش های برتر در رویداد های مرتبط (همچون هفته ملی کودک، هفته پژوهش، جشنواره ملی اسباب بازی) حمایت خواهد کرد.

دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان قرار گرفته است و هدف آن ساماندهی صنعت اسباب بازی از طریق حمایت، هدایت و نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب بازی تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان حمایت از پژوهش های حوزه بازی و اسباب بازی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان حمایت از پژوهش های حوزه بازی و اسباب بازی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید