فرصت 20 روزه رگولاتوری به دفاتر پیشخوان برای به روزرسانی اطلاعات
به گزارش مجله کامپیوتر به نقل از رگولاتوری، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت، 20 روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر، اطلاعات خود را آنالیز و تکمیل نمایند.
وی با اشاره به اینکه سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی در چند سال گذشته به صورت برخط راه اندازی شده است، گفت: با توجه به اینکه تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خود اظهاری برای مشخص رتبه دفتر تا تاییدیه نهایی و اختصاص خدمات دستگاه ها بر اساس رتبه دفاتر، به صورت الکترونیکی انجام می گردد، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان باید با مراجعه به این سامانه مطابق با دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان، اطلاعات خود را آنالیز نموده و در صورت وجود مغایرت، آن را برطرف نمایند.
این مقام مسئول در رگولاتوری با تاکید بر اینکه ارزیابی و رتبه بندی شش ماهه دوم سال 1400 بر اساس اطلاعات این سامانه انجام می گردد، اضافه نمود: دارندگان پروانه دفاتر می توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir در منوی خدمات الکترونیک، زیر منوی نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، یا آدرس الکترونیکی https://geps.cra.ir به سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی دسترسی داشته باشند.
دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان نیز در همین آدرس قرار داده شده است.
منبع: خبرگزاری مهر