قیمت آیفون 12 های اپل لو رفت

به گزارش مجله کامپیوتر، اپل در حال آماده سازی نسل جدید آیفون های پرچمدار خود است و به نظر می رسد که تا اینجای کار طراحی این گوشی ها نهایی شده و بخشی از مشخصات آنها قطعی شده است. حالا برای اولین بار اطلاعاتی در خصوص قیمت آیفون 12 های اپل لو رفته است که حامل خبرهای خوبی برای طرفداران این برند است.

قیمت آیفون 12 های اپل لو رفت

قیمت آیفون 12 های اپل

با ارزشمندترین گوشی های این خانواد شروع می کنیم؛ یعنی آیفون 12 پرو و پرو مکس. آیفون 12 پرو که دارای نمایشگر 6.1 اینچی هست، با قیمت 999 دلار راهی بازار خواهد شد. جانشین آیفون 11 پرو مکس که آیفون 12 پرو مکس نام خواهد داشت و دارای نمایشگر 6.7 اینچی خواهد بود، با قیمت 1099 دلار راهی بازار می شود. این دقیقاً همان قیمتی است که نسل قبلی این گوشی دارد.

دو آیفون اقتصادی تر که جانشین آیفون 11 اپل خواهند شد، یکی دارای نمایشگر 6.1 اینچی و دیگر کوچکتر و دارای نمایشگر 5.4 اینچی خواهد بود. قیمت این دو گوشی به ترتیب 749 و 649 دلار اعلام شده است. به این نکته توجه داشته باشید که هر دو مدل اقتصادی تر هم مجهز به پشتیبانی از شبکه 5G خواهند بود و هم از پنل OLED استفاده خواهند کرد. البته برخلاف دو نسخه گران تر به جای دوربین های سه گانه، دوربین های دوگانه خواهند داشت.

البته این احتمال وجود دارد که در آینده، قیمت گذاری اپل تغییر کند، اما اگر این رقم ها صحیح باشد، قیمت گذاری اپل برای محصولات جدید خود مناسب خواهد بود. امسال با فراگیرتر شدن گوشی های 5G در بازار، شاهد افزایش چشمگیر قیمت ها در محصولات پرچمدار اندرویدی بودیم. اما حالا به نظر می رسد که اپل تصمیم ندارد با اضافه کردن این قابلیت به محصولات خود، هزینه اضافی از کاربرانش دریافت کند.

منبع خبری که قیمت گوشی های آیفون 12 اپل را منتشر کرده، اعلام کرده که ممکن است اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، محصولات جدید خود را کمی دیرتر، در بازه زمانی اکتبر تا نوامبر راهی بازار کند.

منبع : سخت افزار

منبع: آی تابناک

به "قیمت آیفون 12 های اپل لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آیفون 12 های اپل لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید