نویدکیا: کار ما مقابل گل گهر سخت است، قلعه نویی از سپاهان شناخت کاملی دارد

به گزارش مجله کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کار ما مقابل گل گهر سخت است و اقای قلعه نویی از تیم ما شناخت کاملی دارد.

نویدکیا: کار ما مقابل گل گهر سخت است، قلعه نویی از سپاهان شناخت کاملی دارد

به گزارش مجله کامپیوتر از سیرجان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل گهر مقابل سپاهان گفت: کار ما مقابل گل گهر سخت است. آقای قلعه نویی دو سال سرمربی سپاهان بوده و اغلب بازیکنان را خودش جذب کرده است و تیم ما شناخت کاملی دارد.

وی با اشاره به اینکه بازی سختی در پیش داریم اعلام کرد: از طرفی تیم گل گهر ده یازده بازیکن به تیمش اضاف شده و با مدیریت آقای قلعه نویی شرایط بهتری دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازیکنان غایب هفته اول تیم سپاهان مقابل گل گهر افزود: ما دو نفر از بازیکنان مان مشکل دارند. محبی که یک جراحی کوچک روی زانو انجام داد و این بازی هم جوری بود که می توانست بازی کند اما من ترجیح دادم از لحاظ پزشکی شرایط ایده آلی داشته باشد بازیکن بعدی هم ولسیانی که دچار کشیدگی پا شدند و در این بازی نیستند.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که در لیگ برتر در قامت سرمربی حضور دارید چه احساسی دارید، گفت: اگر بخواهم واقعی صحبت کنم استرس دارم. مسئولیت سنگینی در سپاهان دارم؛ اما اگر از لیگ های پایین تر شروع کرده بودم جایی که هوادار کمتر و انتظارات کمتری داشت شاید بهتر می توانستم کار انجام دهم. مسئولیتی که قبول کردم سنگین است و باید بهترین تصمیم ها را بگیرم و کمتر اشتباه کنم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نویدکیا: کار ما مقابل گل گهر سخت است، قلعه نویی از سپاهان شناخت کاملی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: کار ما مقابل گل گهر سخت است، قلعه نویی از سپاهان شناخت کاملی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید