کاوه: خوشحالم آنهایی که از من خُرده می گرفتند به واقعیت نگران کننده کشتی رسیدند

به گزارش مجله کامپیوتر، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: خیلی از دوستانی که امروز می گویند بضاعت کشتی ما همین است، از من خرده می گرفتند که چون مخالف فدراسیون کشتی هستم این حرف را می گویم.

کاوه: خوشحالم آنهایی که از من خُرده می گرفتند به واقعیت نگران کننده کشتی رسیدند

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله کامپیوتر در خصوص اینکه گفته می گردد بضاعت فعلی کشتی نگران کننده است، گفت: یکی از ایرادهایی که از من می گرفتند همین صحبتی بود که در دو سال گذشته دائم تکرار می کردم. خیلی از همین دوستان که امروز می گویند بضاعت کشتی ما همین است، آن موقع خرده می گرفتند که من چون مخالف فدراسیون کشتی هستم، این حرف را می گویم، اما خوشحالم که آنها امروز حرف های من را پذیرفته اند. آن موقع هم با کسی غرض ورزی نداشتم و بحث من واقعیتِ نگران کننده کشتی بود.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات جهانی پاریس در مصاحبه هایم با رسانه ها متذکر می شدم که وضعیت خوبی نداریم اما گوش شنوایی وجود نداشت و من را دشمن فدراسیون عنوان می کردند. بضاعت ما کم است، چون کارهایی که باید می کردیم را انجام ندادیم و کارهایی را که نباید می کردیم را انجام دادیم و حالا کشتی ما به این روز افتاده است. باید خیلی کار کرد تا نقصان دو سه سال گذشته جبران گردد.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در خصوص ضعف چند ساله ای که در سبک وزن دچارش شده ایم، اعلام کرد: آن موقع که در جام جهانی کرمانشاه حسن رحیمی را به یونس سرمستی ترجیح می دادیم، معین بود که آینده کشتی ما چنین خواهد شد. اصلا میدانی به سرمستی ندادیم که بتواند پشتوانه رحیمی گردد. هیچ وقت در جام جهانی و آسیایی ها به نفرات دوم خوب نگاه نکردیم و باز هم با بهترین های مان خواستیم که نتیجه بگیریم. وقتی نتیجه ملاک قرار گیرد، این شرایط ایجاد می گردد و حالا که نفرات اول کشتی را کنار می گذارند، اختلاف زیادی بین نفر اول و نفرات بعدی وجود دارد.

کاوه تاکید نمود: بخشی از موضوع، بحث آمادگی جسمانی است و بُعد دیگرش هم اینکه ما به روح و روان نفرات دوم و اعتماد به نفس شان آسیب زدیم و به آنها القا کردیم که شما نمی توانید. ای کاش قبلاً به کامران قاسمپور در آسیایی و جام جهانی میدان داده می شد و همه جا حسن یزدانی را نمی فرستادیم. پشتوانه سازی به صورت شعاری دنبال شد و موقعی که یکسری جوان را بدون برنامه ریزی به اردو ببریم آنها سرخورده می شوند. استفاده از جوان ها در تمرینات و مسابقات باید هدفمند باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاوه: خوشحالم آنهایی که از من خُرده می گرفتند به واقعیت نگران کننده کشتی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: خوشحالم آنهایی که از من خُرده می گرفتند به واقعیت نگران کننده کشتی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید