نگاهی به مبانی و شیوه های تربیتی شمس تبریزی در مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی

به گزارش مجله کامپیوتر چهلمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی با سخنرانی دکتر ایرج شهبازی برگزار می گردد.

نگاهی به مبانی و شیوه های تربیتی شمس تبریزی در مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی

این نشست به نگاهی به مبانی و شیوه های تربیتی شمس تبریزی اختصاص دارد که به صورت مجازی پخش خواهد شد. علاقه مندان می توانند در روز چهارشنبه 21 آبان ساعت 11 صبح با مراجعه به صفحه اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشانی Instagram/bookcitycc این درس گفتار را به صورت زنده مشاهده نمایند.

در این درس گفتار علمی، کوشش می گردد ابتدا مبانی انسان شناختی و معرفت شناختی شمس آنالیز و سپس درباره شیوه های تربیتی او سخن گفته گردد و سخنان متنوع و عمیق او در این زمینه طبقه بندی و تحلیل می گردد. طبیعی است که ما، به عنوان انسان هایی امروزی، نمی توانیم با همه شیوه های تربیتی شمس موافق باشیم؛ بنابراین بخشی از سخن به نقد نظرات شمس اختصاص خواهد داشت و فی المثل نظر شمس درباره تنبیه بدنی دانش آموز آنالیز و نقد خواهد شد.

چهلمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی با موضوع نگاهی به مبانی و شیوه های تربیتی شمس تبریزی در روز چهارشنبه 21 آبان ساعت 11 صبح از صفحه اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشانی Instagram/bookcityccبرگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نگاهی به مبانی و شیوه های تربیتی شمس تبریزی در مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به مبانی و شیوه های تربیتی شمس تبریزی در مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید