هیات وزیران مبلغ تسهیم عایدی ارائه خدمات فیبرنوری را مشخص کرد

به گزارش مجله کامپیوتر به نقل از رگولاتوری، صادق عباسی شاهکوه گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی ثابت، پر سرعت و با کیفیت مبتنی بر فیبرنوری (Fttx)، یکی از اصلی ترین اولویت های دولت سیزدهم برای ارتقای کیفیت خدمات حوزه ICT به مردم است. به همین دلیل هیأت وزیران به منظور حمایت از توسعه دسترسی فیبرنوری، مبلغ تسهیم عایدی ارائه این خدمات را به مقدار یک دهم درصد تصویب کرد.

هیات وزیران مبلغ تسهیم عایدی ارائه خدمات فیبرنوری را مشخص کرد

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران و با توجه به طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه و رسیدن به نقطه سر به سری طرح های توسعه شبکه مبتنی بر (تار) فیبر نوری برای منازل و کسب و کارها، از ابتدای سال 1401 تا خاتمه سال 1408، مبلغ تسهیم عایدی ارائه این خدمات به کاربران، یک دهم درصد مشخص شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید نمود: این مبلغ تسهیم عایدی برای ارائه خدمات دسترسی مبتنی بر فیبر نوری به کاربران دارای درگاه فعال و به شرط تفکیک عایدی خدمات Fttp از سایر خدمات، در صورت های اقتصادی حسابرسی شده مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تصویب شده است.

عباسی شاهکوه توضیح داد: خدمات عمده فروشی دسترسی مبتنی بر فیبر نوری به شرط تفکیک حساب های اقتصادی عمده فروشی و خرده فروشی در صورت های اقتصادی حسابرسی شده، رعایت الزامات مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تأیید رگولاتوری، از ابتدای سال 1401 مشمول تسهیم عایدی نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیات وزیران مبلغ تسهیم عایدی ارائه خدمات فیبرنوری را مشخص کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات وزیران مبلغ تسهیم عایدی ارائه خدمات فیبرنوری را مشخص کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید