واکنش دانشجویان به انتصاب استاندار پر حاشیه ، ابراز تسلیت و اهدای تاج به کارکنان سازمان استاندارد خبرنگاران

به گزارش مجله کامپیوتر، جمعی از دانشجویان دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران در حرکتی نمادین با حضور در مقابل سازمان استاندارد نسبت به انتصاب استاندار سابق و پرحاشیه استان خوزستان به ریاست این سازمان واکنش نشان دادند.

واکنش دانشجویان به انتصاب استاندار پر حاشیه ، ابراز تسلیت و اهدای تاج به کارکنان سازمان استاندارد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه مجله کامپیوتر، جمعی از دانشجویان دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران در پی انتصاب غلامرضا شریعتی، استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان استاندارد، در حرکتی نمادین در مقابل این سازمان حضور یافتند و با اهدای تاج گل و ابراز تسلیت با کارکنان سازمان استاندارد ابراز همدردی کردند.

لازم به ذکر است، عملکرد غلامرضا شریعتی در استان خوزستان به دلیل تعلل در انتقال آب شرب به غیزانیه، حمایت از مدیر متخلف شرکت نیشکر هفت تپه، ناکارآمدی در جریان وقوع سیل و مصائب سرریز فاضلاب شهری اهواز با نقدها و اعتراض هایی از سوی مردم همراه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش دانشجویان به انتصاب استاندار پر حاشیه ، ابراز تسلیت و اهدای تاج به کارکنان سازمان استاندارد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دانشجویان به انتصاب استاندار پر حاشیه ، ابراز تسلیت و اهدای تاج به کارکنان سازمان استاندارد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید