وساطت بازیکنان باتجربه پرسپولیس برای مدافع پراشتباه

به گزارش مجله کامپیوتر، ناکامی پرسپولیس مقابل فولاد در کسب سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور سبب شد تا یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در تازه ترین تصمیم خود اقدام به کنار گذاشتن مهدی شیری از فهرست این تیم کند.

وساطت بازیکنان باتجربه پرسپولیس برای مدافع پراشتباه

مدافع راست پرسپولیس با وجود اینکه در سه فصل گذشته یکی از چهره های اصلی ترکیب این تیم بود در جریان شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان دو اخطار گرفت تا از زمین مسابقه اخراج گردد. همین موضوع باعث شد شیری پس از اشتباه فاحش در لیگ قهرمانان 2020 آسیا که منجر به خطای هند پنالتی و شکست این تیم مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی گردد با فشار طرفداران روبرو گردد اما یحیی پای این بازیکن ایستاد تا مدافع راست سرخ ها در جمع مردان اصلی باقی بماند.

با این حال اخراج او در جریان سوپرجام و اعتراض دوباره طرفداران نسبت به عملکرد شیری باعث شد تا یحیی گل محمدی در اقدامی ناگهانی تصمیم به کنار گذاشتن او بگیرد تا همه از این موضوع شوکه شوند.

وساطت چند بازیکن قدیمی پرسپولیس همانند سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا برای بخشش شیری نیز همچنان بی نتیجه مانده است و گل محمدی تصمیم خود را برای خروج او از فهرست و ترانسفر زمستانی گرفته است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد جلسه ای را تا فردا پنجشنبه با شیری برگزار کند تا باشگاه تصمیم نهایی درباره این بازیکن را بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وساطت بازیکنان باتجربه پرسپولیس برای مدافع پراشتباه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وساطت بازیکنان باتجربه پرسپولیس برای مدافع پراشتباه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید