اخبار صنعت

راهنمای خرید ظرف غذا و نوشیدنی (مخصوص دانش آموزان و دانشجویان)

کمتر از یک ماه دیگر تا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها زمان به جای مانده و همه در فکر خرید وسایل مخصوص مدرسه هستند. فرقی ندارد در خانه یک کودک پیش دبستانی و دبستانی دارید یا یک دانشجو، به هر حال فصلِ خرید لوازم التحریر و لوازم مختلف مخصوص تحصیل است. یک دسته...

2 شهریور 1402

طرز تهیه کرم پیراشکی بازاری آسان و خوشمزه

پیراشکی یا همان دونات نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان هواداران بسیاری دارد. این شیرینی خوشمزه با دستور پختی آسان، کار را برای افراد آسان نموده است. تهیه خمیر پیراشکی معمولا نسبت به کرم میانی آن سخت تر است پس طرز تهیه خمیر پیراشکی فوری را در کتاب کاله...

29 خرداد 1402

عرضه یک شاسی بلند پرطرفدار به طرح فروش سامانه یکپارچه ، جزئیات اختصاص ظرفیت و موعد تحویل

گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصول هایما در مرحله دوم فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد.

7 اردیبهشت 1402

معرفی انواع کباب و مواد تشکیل دهنده هر کدام

انواع کباب ها غذاهایی کاملا ایرانی هستند که هواداران زیادی داشته و می توان به جرئت گفت خوشمزه ترین طعم را دارند. آشپزی ایرانیان حرف نداشته و همواره این را ثابت کردند که می توانند برترین و خوشمزه ترین غذاها را آماده نمایند.

13 اسفند 1401

فولاد، وریا غفوری را کنار گذاشت

وریا غفوری که برای لیگ بیست و دوم به فولاد پیوست، در 48 ساعت مانده به خاتمه مهلت جابجایی زمستانه از فولاد کنار گذاشته شد.

7 بهمن 1401

طرز تهیه ترشی کلم قرمز فوری مجلسی رستورانی خوشرنگ

ترشی کلم قرمز یا ترشی کلم بنفش یک چاشنی لذیذ و مجذوب نماینده است که مثل ترشی بادمجان و لیته بادمجان تقریباً می توان آن را با همه غذاها میل کرد. طرز تهیه ترشی کلم قرمز رستورانی آن قدر ساده است که درست بعد از چند ساعت از زمانی که آماده شد، می توانید از آن...

5 بهمن 1401

آرامگاه اخوت در معرض تخریب قرار گرفته است

ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده و خبرهای بدست آمده، آرامگاه اخوت در معرض تخریب قرار گرفته است.

4 بهمن 1401

سد بیدکان یکی از جاهای دیدنی چهارمحال و بختیاری است

جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست آمده، سد بیدکان یکی از جاهای دیدنی چهارمحال و بختیاری است.

9 آذر 1401

دهکده چوبی نیشابور، جاذبه ای دیدنی و خاص

دهکده چوبین نام محلی است که در یکی از روستاهای نیشابور به نام محمدآباد آقازاده در استان خراسان رضوی واقع در شمال شرقی ایران ساخته شده است. این دهکدهٔ چوبی کم نمونه و بی همتا در ایران از طریق مهندس حمید مجتهدی(متولد 1319 و متوفی در پاییز 1392) از نوادگان محمد...

2 آذر 1401

شهری 8 میلیارد دلاری شناور بر یک لاک پشت

پانژئوس به شکل یک لاک پشت غول پیکر به عنوان یک شهر متحرک تصور می گردد که طراح تخمین می زند بزرگترین سازه شناور دنیا باشد.

30 آبان 1401

هشدار زرد هواشناسی قزوین

اداره کل هواشناسی قزوین با انتشار اطلاعیه زرد درباره ورود سامانه بارشی تازه، وزش باد های لحظه ای شدید و آبگرفتگی معابر سطح استان هشدار داد.

19 آبان 1401

گوشی تاشو هواوی Pocket S با نمایشگر 120 هرتزی معرفی گردید

همانطور که انتظار می رفت، هواوی دقایقی پیش از گوشی هوشمند تاشوی تازه خود یعنی Pocket S در چین رونمایی کرد. این محصول تازه، دومین گوشی تاشوی هواوی به شمار می رود که پس از گوشی تاشوی سال گذشته P50 Pocket در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی تاشوی تازه در مقایسه...

12 آبان 1401

راه اندازی سامانه تاکسی هوشمند رسا و سپند در قم

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم از راه اندازی سامانه های تاکسی هوشمند رسا و سپند به عنوان جایگزین مطمئنی برای تاکسی های اینترنتی خبر داد.

10 آبان 1401

همه چیز درباره سفر لحظه آخری

آیا قبول دارید که سفر لحظه آخری هم لذت خاص خود را دارد؟ در حالت کلی سفرهای تفریحی فرقی نمی کند که لحظه آخری باشند یا نه، از جمله فعالیت های لذت بخشی هستند که هر فردی باید در طول عمر خود چندین بار آن ها را تجربه کند. برای رهایی از استرس، فشار و دغدغه های...

1 آبان 1401

علت تکمیل نشدن پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری در برنامه ششم چیست؟

با وجود اهمیت اجرای پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در جلوگیری از سیل، اما سازمان برنامه و بودجه در تخصیص اعتبار به این طرح ها کوتاهی می نماید.

29 مهر 1401

فراوری عطری عجیب و غریب با رایحه فضا

ایسنا نوشت: از تجربه استشمام بویی شبیه به تمشک گرفته تا جوشکاری و حتی لاک ناخن، این ها بوهایی هستند که فضانوردان از تجربه خود از حضور در فضا نقل نموده اند؛ بعضی آن را خوشایند و بعضی دیگر ناخوشایند توصیف می نمایند.

27 مهر 1401

چتر مهرورزی خادمیاران رضوی بر سر نیازمندان آران و بیدگلی

چتر مهرورزی خادمیاران و یاوران رضوی با یاری نقدی بیش از 217 میلیون ریالی همزمان با هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اسلام (ص) بر سر نیازمندان گسترده شد.

24 مهر 1401

این کار آشپزخانه شما را گران و لوکس می نماید

چیدمان آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است که باید با استفاده از اصول دکوراسیون صورت گیرد.

24 مهر 1401

گوشت های کشتارگاه کرمان با آب فاضلاب شسته می شوند؟

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان از شرایط کشتارگاه کرمان نامناسب و بعلاوه استفاده از آب فاضلاب برای شستشوی گوشت خبر داده بود که با واکنش دامپزشکی استان روبرو شد.

19 مهر 1401

دشت سوسن؛ جاذبه دیدنی و رویایی ایذه

استان خوزستان استانی در جنوب غربی ایران است، که بر کرانهٔ خلیج فارس واقع شده است و مرکز فراوری نفت و گاز ایران به شمار می آید. این استان پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می گردد. شهر اهواز، مرکز استان خوزستان است.

30 شهریور 1401
تعداد: (200)