پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ایران هلث و اینوتکس برپا می شود

به گزارش مجله کامپیوتر، پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ایران هلث و اینوتکس با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می شود.

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ایران هلث و اینوتکس برپا می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی مجله کامپیوتر به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی(ایران هلث) با هدف ارائه آخرین توانمندی های صنعت سلامت ایران در روزهای 19 تا 22 خرداد 98 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود.

همچنین هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و استارت آپ ها و شرکت های فناور نیز طی روزهای 19 تا 22 خردادماه سال 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف با حضور بیش از 400 استارت آپ، شرکت های دانش بنیان و فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه گذار خطرپذیر، منتور و مشاور برگزار می شود .

پاویون شرکت های دانش بنیان با هدف نمایش توانمندی های شرکت های دانش بنیان در سال رونق تولید در این دو نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

براین اساس، شرکت های دانش بنیان علاقمند می توانند برای حضور در پاویون ضمن ثبت نام درسامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی www.bpms.nsfund.ir ، با مجری برپایی پایون به شماره 09387557049 تماس بگیرند.

گفتنی است، با توجه به محدودیت فضای پاویون، متقاضیان پس از بررسی و ارزیابی برای حضور انتخاب می شوند و اولویت با شرکت هایی است که زودتر ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ایران هلث و اینوتکس برپا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های ایران هلث و اینوتکس برپا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید